پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح ویژه یکپارچه مازندران به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، محمد اسلامی امروز در جمع فعالان اقتصادی غرب مازندران اظهار داشت: تهیه و اجرای طرح ویژه یکپارچه مازندران به عنوان نقشه راه توسعه و رونق اقتصادی در این استان است که همه باید برای موفقیت این طرح همکاری کنند.

وی افزود:  این طرح هم اکنون در شورای عالی شهرسازی مصوب شده و حتی از تهیه کنندگان آن نیز تجلیل شده است.

اسلامی گفت: مزیت‌هایی که این طرح دارد این است که زیرساخت‌های توسعه‌ای استان مانند راه‌های ارتباطی، زمین‌های کشاورزی، مناطق گردشگری و صنعتی رسمیت می‌یابد و به تعبیری یک آمایش سرزمینی در این استان صورت خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: اجرای کامل این طرح در مازندران به عنوان نخستین استان کشور در دیگر استان‌ها نیز به اجرا در آید.

استاندار مازندران گفت: توسعه مازندران با اراده و خواست مردم و وفاق و همدلی میان دستگاه‌های اجرایی تحقق می‌یابد و ما هم اکنون شاهد چنین تحولی در استان هستیم.

اسلامی افزود: اتاق فکری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منابع انسانی بویژه نخبگان و دانش آموختگان در استان تشکیل شده تا بتوان با استفاده از عصاره فکری این کنشگران و صاحب نظران برای توسعه و بهبود بنیه اقتصادی مازندران گام‌های موثری برداشت.

وی با اشاره به نگاه حمایتی دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان، گفت : دولت و مجلس شورای اسلامی از محل بند و تبصره 16 برای آن دسته از تولیدکنندگانی که در سال‌های پیش تسهیلاتی دریافت کردند و در شرایط تحریم اقتصادی برای بازپرداخت آن دچار مشکل شدند، ساز و کارهای خوبی در نظر گرفتند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.