پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح های دریا در محمودآباد تعطیل شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریعت پیش ازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به موقعیت شهرستان محمودآباد در مسیر پایتخت کشورمان و حضور گسترده مسافران در پایان هر هفته علیرغم تأکیدات صورت گرفته و ضرورت رعایت پروتکل‌های سه گانه بهداشتی (فاصله گذاری اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک) افزود: علیرغم توفیقات ارزنده و قابل دفاعی که در ماه‌های آغازین شیوع کرونا به مدد و تعامل همه اقشار مردم و متولیان ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان شاهد بودیم، متأسفانه وضعیت فعلی محمودآباد نگران کننده است.

وی ضمن تاکید بر تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در محمودآباد از تعطیلی پارک‌ها و سواحل و تفرجگاه‌ها و رستوران وکافه ها تا زمان پایان و عبور از وضعیت قرمز خبر داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد از شهروندان خواست با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع بیش از پیش این ویروس در شهرستان پیشگیری کنند.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: تعداد افراد مبتلا و بستری شده در بیمارستان‌های آمل و محمودآباد نگران کننده است به شکلی که در حال حاضر در هیچکدام از بیمارستانها ظرفیت پذیرش نیست و ادارات پر ازدحام وخدماتی که با حجم گسترده شهروندان و مراجعه کنندگان روبرو هستند اقدام به دور کاری کنند.

شریعت همچنین از تعطیلی طرح‌های دریا در محمودآباد خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا محیط ساحل و دریا برای حضور مسافران و شهروندان اصلاً مناسب نیست و تاکید می‌شود هموطنان عزیزمان از شنا در دریا خودداری کنند.

کد خبر 4976673
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.