پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح “نظارت همتا” در منطقه چهاردانگه اجرا شد

با هدف تبادل اطلاعات بین راهبران؛

طرح “نظارت همتا” با هدف تبادل اطلاعات بین راهبران شهرستان ها و مناطق استان، در منطقه چهاردانگه به اجرا در آمد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ در این بازدید که در طرح نظارت همتا مورد توجه قرار گرفته است، راهبران آموزشی-تربیتی شهرستان های محمودآباد و میاندرود از مدارس چندپایه منطقه چهاردانگه بازدید کردند و با ارائه نظرات و پیشنهادات و برشمردن نقاط ضعف و قوت، به همتایان خود در آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه یاری رساندند.

راهبران آموزشی-تربیتی شهرستان های محمودآباد و میاندرود در چهار گروه، همراه با چهار راهبر آموزش و پرورش چهاردانگه به مدارس چندپایه مدنظر رفتند و پس از اتمام بازدید، به ارائه بازخورد ها پرداختند.

شایان ذکر است راهبران شهرستانهای ذکر شده از مدارس چند پایه روستاهای پشرت، قلعه سر، زلم رودبار، توسه بالا، چالو، منزل دره، توسه پایین، کنیم، الندان و ول آغوز بازدید کردند.

گفتنی است پس از ارزیابی مدارس فوق توسط گروه های چهار گانه، جلسه ای جهت تجزیه و تحلیل مشاهدات تشکیل شد و چک لیست های تکمیل شده بند به بند بررسی و نقاط قوت و ضعف مطرح و توضیحات لازم توسط راهبران ارائه گردید .

از جمله اهداف طرح نظارت همتا، تجربه گردانی راهبران آموزشی مدارس در سطح مناطق و شهرستان های آموزش و پرورش استان و استفاده از ایده ها و خلاقیت ها و ابتکارات مدارس و تبادل تجربیات دیگر مدارس و ایجاد زمینه و بستری جهت ارتقا سطح مهارت و توانمندی مدیران و معلمان مدارس و دانش افزایی عوامل اجرایی مدارس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.