پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در شهرهای مازندران اجرایی می‌شود+فیلم

0

غلام‌رضا شریعتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: یکی از ماموریت سازمان بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی بوده و در این راستا اقدامات مختلفی در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: در این طرح مناطقی که در شهرهای مختلف مازندران از موقعیت رفاهی کمتری برخوردار بوده شناسایی و در راستای محرومیت زدایی آنها اقدام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه 11 منطقه برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی در شهرهای بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، فریدونکنار، چالوس و رامسر شناسایی شده است، گفت: در این شهرها، نقاطی مورد مطالعه قرار گرفته و در قالب محلاتی که نیازمند کمک بوده طرح محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

شریعتی ادامه داد: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان پروژه در حوزه زیرساختی برای این محلات پیش بینی شده که دو میلیارد و 500 میلیون تومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مابقی از محل مشارکت‌های دیگر دستگاه‌های اجرایی استان تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما احداث و بهره برداری از این پروژه‌ها تا دهه فجر امسال است، افزود: در این طرح در حوزه بهسازی مسکن، امتیازات زیرساختی و بهسازی زیرساخت‌های بهداشتی، اماکن مذهبی و پروژه‌های اشتغال در محلات گام برداشته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان در بحث کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: بعد از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در سر پل ذهاب مستقر شدیم و تعهد بسیج سازندگی 50 واحد مسکن بوده که در تیرماه امسال تمام این واحدها احداث و تحویل داده شد و اکنون در صورت احساس نیاز آمادگی حضور دوباره در کرمانشاه وجود دارد.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.