پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح ضربتی راهداری در ۲ محور مازندران اجرا می شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی نجفی از اجرای فاز دوم طرح ضربتی راهداری محوری در محورهای شریانی هراز و سوادکوه از تاریخ ۵ مرداد به مدت چهار روز خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح مذکور، ارتقا ایمنی محورها و همچنین ارتقا سطح کیفیت عملیات راهداری است.

وی گفت: لکه گیری و روکش آسفالت، رفع خاموشی و مرمت چراغ‌های چشمک زن، زیبا سازی و منظر آرایی مبلمان جاده‌ای، پاکسازی حریم، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی پایه تابلو و علائم و نیوجرسی‌ها از جمله فعالیت‌های چهار روزه راهداران در محورهای یاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اعلام این مطلب که راهداری نمونه تجسم ایثار در سختی هاست اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

نجفی به مشکلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، بتوانیم به لحاظ مالی و تجهیز امکانات راهداری، شرایط کار را برای این صبور مردان همیشه بیدار در جاده‌ها فراهم کنیم، چرا که اعتبارات، تجهیزات (ماشین آلات) و نیروی انسانی (راهدار) سه رأس مهم کار راهداری بوده که کمبود هر یک از این سه رأس اصلی، فعالیت راهداری را ضعیف می‌کند.

گفتنی است فاز اول طرح مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ تیرماه در سطح محورهای ارتباطی هراز و سوادکوه برگزار شد.

کد خبر 4982405
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.