پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح استانی آموزش تلویزیونی دانش آموزان در مازندران اجرا می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعبانی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه کرونا سبک زندگی را تغییر داده است، گفت: فضای مجازی علاوه براینکه فرصت‌های نوینی ایجاد می‌کند، آسیب‌های خاص خود را دارد و باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه شبکه اجتماعی شاد فرصت‌های نوینی و استثنایی را در حوزه آموزش و پرورش ایجاد کرده است، افزود: تمامی مدیران مدارس ما عضو شبکه شاد هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: شبکه شاد ۲ قرار است رونمایی شود و اجرای این طرح در تحول آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

وی از راه اندازی تلویزیون استانی برای آموزش دانش آموزان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری صدا و سیما در استان اجرایی می‌شود.

وی حضور و غیاب آنلاین و فرمت های آموزشی را از جمله مزیت‌های شبکه شاد یاد کرد و گفت: در نسخه ۲ شاد می‌توان بین فضای تعلیم و تربیت و آموزشی ایجاد کرد و این طرح در محیطی امن محقق می‌شود.

شعبانی با عنوان اینکه برنامه‌های متعددی در بستر شبکه شاد داریم، گفت: بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان عضو شبکه شاد شدند درحالی که ۹۰ درصد دانش آموزان شرایط عضویت در شبکه شاد را دارند.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار دانش آموز شرایط خرید گوشی هوشمند را ندارند، گفت: ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هستند و دو هزار دانش آموز نیز تحت پوش بهزیستی قرار دارند و ارائه تسهیلات خرید گوشی هوشمند برای هشت هزار دانش آموز دیگر نیز جزو برنامه‌ها است.

کد خبر 5014772
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.