پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرحی در مازندران که پس از دو سال افتتاح به بهره برداری نمی‌رسد!

0

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار گفت: مشکل کمبود تجهیزات باعث شد تا کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار بعد از ۲ سال افتتاح به بهره برداری نرسد.

سیداحمد نورمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: حدود دو سال قبل و همزمان با هفته دولت ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی افتتاح شد اما همچنان به بهره برداری نرسیده است.

وی تصریح کرد: در حالی که قرار بود پس از افتتاح ساختمان به زودی کلینیک به بهره برداری برسد اما با توجه به اینکه هنوز دارای امکانات و تجهیزات نیست امکان استفاده از آن امکانپذیر نیست.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با بیان اینکه مکاتبات لازم برای این موضوع صورت گرفته است، گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

نورمحمد حسینی خاطرنشان کرد: هنوز بودجه‌ای برای این پروژه اختصاص داده نشد و قرار است که این امر انجام شود که امید است تا پایان سال کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار راه اندازی شود.

وی یادآور شد: نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در حال تلاش برای جذب اعتبار این کلینیک هستند.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار مدعی شد: به دستور و اصرار فرماندار وقت فریدونکنار ساختمان این کلینیک بدون هیچ تجهیزاتی در هفته دولت افتتاح شد و این در حالی بود که مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) با این امر مخالف بودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.