پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت کار مداوم در جهاد تبیین/ وحدت کلمه؛ کلید ماندگاری انقلاب است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی معلول عوامل مختلفی از جمله وحدت کلمه و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه وحدت کلمه برای ما سرمایه بسیار عظیمی است که نباید اختلاف و تفرقه در بین  نیروهای انقلاب وجود داشته باشد،گفت: باید ناخالصی‌ها و انگیزه‌های نفس ما را وادار به قدرت‌طلبی کند، و این مسأله ما را تهدید و از هم دور می‌کند که باید نسبت به این مسأئل هوشمندانه برخورد کنیم.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه برخی به دنبال حفظ پست و جایگاه خود هستند و در این راه از هر چیزی می‌گذرند،افزود: در صورتی که مومن در همه حال باید به دنبال خدا باشد و هدف نخست این است که باید پای کار خدا باشیم که در این صورت، خداوند همراه ما خواهد بود.

وی در پاسخ به مطالبه یکی از بانوان درباره مسأله حجاب و عفاف با تأکید بر اینکه باید این واجب دینی را واقعا جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: در برخورد با بی‌حجابی در مرحله نخست در اماکن، نهادها، دستگاه‌ها و اصناف باید پای کار بیایند و همه باید قرص و محکم بایستند‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید ضوابط رعایت شود، اظهار کرد: ترویج  و توجه به عفاف و حجاب حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بسیار مهم هستند که باید ارتباط خوبی برقرار برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اغتشاشات ماه‌های قبل اشاره و  بیان کرد: عده‌ای افراد هستند ارتباط با رسانه‌های ما ندارند و در مسجد و محفل هم حضور ندارند و به دنبال کار خود بوده و در فضای بی‌خبری به‌سر می‌برند و در فضای مجازی توانستند روی این قشر تاثیرگذاری داشته باشند و این قشر را به بدبینی‌ها، سم‌پاشی‌ها و تبلیغات سوء وادار کنند که نمونه آن همین اغتشاشات بوده است.

محمدی‌لائینی ادامه داد: در مقابل باید با افرادی ارتباط برقرار کنیم که بنا به عللی از این فضاها دور ماندند و جهادتبیین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح محله مسجد محور طرح خوبی است، یادآور شد: مسجد، امام جماعت، هیأت‌های امنا و فرماندهان بسیج باید به صورت جمعی در این مناطق حضور داشته باشند و بر آن محله کاملا نظارت کنند و با همه مردم ارتباط داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کار مداوم جهاد تبیینی برای همیشه داشته باشیم و همیشه باید در این زمینه اهتمام کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.