پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مدیران متخلف

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی صبح امروز دوشنبه ۱۱دی ماه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان مازندران اظهار کرد: حضور دیوان محاسبات در امر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی برای همکاری به‌منظور برخورد با قانون‌گریزان اثرگذار خواهد بود.

وی با اعلام آمادگی جهت شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مدیران متخلف، خاطرنشان کرد: این تعاملات در برخورد با فساد از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود و دادستانی مرکز مازندران آماده برخورد با مدیران متخلف است.

حسن بابایی‌کشتلی مدیرکل دیوان محاسبات مازندران در این دیدار با تاکید بر ضرورت ریسک‌پذیری مدیران و لزوم حفظ این قدرت برای انجام امورات در دستگاه‌های اجرایی با ابراز نارضایتی از برخی ترک فعل‌‌ها خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات با اولویت شفافیت و انضباط بخشی به کار دستگاه‌های اجرایی همچنان که به ایفای مسؤولیت نظارتی خود در راستای صیانت از بیت المال می‌پردازد، با نگاه تعامل و همیاری آماده گره‌گشای مشکلات دستگاه اجرایی در چارچوب قانون نیز است.

گفتنی است، این دیدار پیرامون مسائل کلان استانی از جمله آلایندگی محیط زیستی، شیرابه زباله سوز نوشهر، فرار مالیاتی و مالیات خانه‌های خالی و لوکس، ویلاسازی غیرمجاز و ویلاسازی‌های بی ضابطه، مدارس متروکه ، کمبود دارو و وجود داروهای تاریخ مصرف گذشته  و سایر بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.