پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت تلاش برای عوض نشدن جای جلاد و شهید در مسأله فلسطین

0

 به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس ریاست‌جمهوری در امروز یادواره ۱۴۰ شهید هنرمند مازندران با گرامیداشت یاد شهدای هنرمند خاصه شهید چمران، و شهید همدانی اظهار کرد: وقتی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی در جامعه عمل می‌شود؛ یعنی شهدا زنده‌اند.

 وی گفت: خوش‌خلقی، خوش‌فکری، مجاهدت، تلاش مهر و محبت به پدر و مادر، مهربانی با زیر دستتان و جامعه، ارتباط با مساجد از خصایص شهدا در نگاهی گذرا است.

 معاون امور مجلس ریاست‌جمهوری، عملیات طوفان اقصی توسط جوانان به جوش‌وخروش آمده فلسطین علیه اشغالگری ۷۵ساله رژیم صهیونیستی را از برکات شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و تأثیر فرامین رهبری خواند که غوغایی در جهان بر پا کرد.

 حسینی، حمایت‌های کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای حوزه خلیج‌فارس از قیام جوانان فلسطینی علیه اسرائیل غاصب را تأثیرپذیری کشورها در مقابل خواست ملت‌های‌شان برشمرد.

 وی با اشاره به وضعیت محاصره‌ای مردم فلسطین در نوار غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل و برخاستن جوانان فلسطینی علیه جنایتگری صهیونیزم گفت: قضیه فلسطین و حمایت از مردم آن یک آزمون الهی برای کشورها و برای برخی شخصیت‌های داخلی است تا هویت‌های آنان با حمایت و یا سکوت در خصوص طوفان اقصی حزب‌الله و جبهه مقاومت مشخص و برای جامعه ارزیابی شود.

 معاون امور مجلس ریاست‌جمهوری، وظیفه هنرمندان و اصحاب رسانه را در تبیین جنایت اشغالگران صهیونیزم مهم برشمرد و افزود: رسانه‌ها، هنرمندان و فرهیختگان در تبیین مظلومیت مردم فلسطین، دفاع مظلومان در برابر صهیونیزم و سرکرده‌های آنان و همچنین وحشیگری، جنایت‌کاری، غارتگری، آدمکشی، کودک‌کشی و تجاوزگری رژیم جعلی اسرائیل نقش بسزایی دارند تا جای جلاد و شهید عوض نشود.

 سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز  با گرامیداشت یاد ۱۴۰ شهید هنرمند استان مازندران، حرکت نیروهای جهادی جوانان فلسطینی به‌عنوان طوفان از اقصی را جنبشی الهی و از نصرت خداوند علیه اشغالگری بیش از ۷ دهه‌ای رژیم غاصب و جعلی اسرائیل خواند.

 وی افزود: حضور پیشکسوتان و هنرمندان در یادواره شهدا نشانده دهنده زنده بودن شهدا و روشنی راه آنان است.

 

 فرمانده سپاه کربلا، درک‌کردن خانواده‌های شهدا را قدرشناسی از راهشان با عمل به ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست و درباره اهمیت امنیت وجود آمده به سبب جان‌فشانی شهدا، گفت: امنیت از بزرگ‌ترین نعماتی است که شهدا با جان‌نثاری خود تقدیم میهن و جامعه اسلامی کردند.

 پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.