پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت تشکیل بازار در حوزه های مختلف اقتصادی و خدماتی

0

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی منصوری عصر چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان با تاکید بر تشکیل بازار در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای شالیکوبی خدمات شالیکوبی می‌دهند و فاقد بازاریابی هستند و همچنان محلی کار می‌کنند.

وی با تاکید برتشکیل بازارها در حوزه خدمات و صنعت، اظهار داشت: در حوزه کارورزی و مهارت آموزی که جزو سیاست‌های فعال بازار کار بوده، یارانه‌ای درنظر گرفته شده است و در این حوزه مشوق بیمه‌ای درنظر گرفته شده است.

منصوری با اظهار اینکه زمان قراردادها در حوزه کارورزی به سه ماه کاهش یافته است، افزود: این طرح مشمول یارانه دستمزد می‌شود و محدودیتی در این حوزه نداریم.

معاون وزیر تعاون همچنین با عنوان اینکه دوره مشارکت، تنفس تسهیلات اشتغال روستایی افزایش یابد، افزود: در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گرفته و نامه‌ای نیز تنظیم شده است.

وی درباره طرح‌های مانده از قبل و نیمه کاره اشتغال نیز گفت: در حوزه اشتغال روستایی نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است و در حوزه شهری نیز منابع مورد نیاز داریم.

منصوری درباره پرداخت تسهیلات در حوزه دام با بیان اینکه تاکید بر توسعه دام‌های سنتی است، گفت: به افرادی که از مراکز اصلاح نژاد دام خریداری می‌کند، تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر 5053743
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.