پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت تسریع در تعریض جاده مرزن‌آباد ـ دزبن برای کاهش ترافیک

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، امروز سفر جز اولویت‌های مردم است و یکی از مولفه‌های مهم و انکارناپذیر بحث حمایت و نقل و وجود راه ارتباطی است.

یکی از مسائل مهم در بحث جاده‌های شمال به‌ویژه در ایام پیک اعمال محدودیت یک‌طرفه و دردسر بومیان منطقه است که باتوجه به اعمال محدودیت با مشکل تردد مواجه می‌‌شود.

مشکل کمبود اعتبار موجب شد آنچنان که نیاز بوده بحث تعریض جاده‌های شمال صورت نگیرد و همین موضوع مشکل بومیان را اضافه می‌کند؛ بومیانی که در زمان پیک بار مجبور هستند یا در محل سکونت و یا محل کار حبس شوند و چشم به راه خلوت شدن جاده‌ها باشد؛ شاید وقتی دیگر که نوبت‌شان شود و بتوانند از جاده‌های شهرشان تردد کنند.

پلیس هم در روزهای اوج ترافیک مجبور به اعمال محدودیت ترافیکی است؛ چراکه در آن ساعت‌هایی که حتی جاده‌ها قفل می‌شود اعمال محدودیت یک‌طرفه مسکن و مرهمی بر صف‌های طولانی ترافیک است.

در ایام تعطیلی که جاده‌ها پرترافیک می‌شود این بومیان هستند که در شهرها حبس شده و باید تا پایان تعطیلات محدود شوند‌.

مهدی صفایی رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: اعتراض مردم کوهستان بابت یک‌طرفه شدن یک خواسته به‌حق است.

وی افزود: بحث ترافیک باعث بروز مشکلات این چنینی می‌شود که مستلزم این است بحث یک‌طرفه در منطقه دزبن اعمال شود.

رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس خاطرنشان کرد: باید نسبت به تعریض دزبن به مرزن‌آباد اقدام شود که اگر این پروژه تسریع شود شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.