پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ویژگی‌های رئیس جمهور شهید باید معیار و میزان ما در این دولت باشد.

دکتر قاسم عزیزاده گرجی امروز 14 خرداد در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران با محوریت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت ایام الله ۱۵ خرداد و همچنین تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانشان اظهار کرد: برای مازندران توفیقی حاصل شد که در آخرین سفر استانی، میزبان رئیس جمهور شهید باشد.

وی افزود: اگر قرار است کسی دلدادگی‌اش را به این مرد الهی نشان دهد مطمئناً باید همگام با سیره و در مقام عمل نیز رفتاری که الگو و نمونه‌اش رئیس جمهور شهید ماست، باشد.

گرجی خاطرنشان کرد: هنوز هم مردم با پوشیدن پیراهن سیاه عزادار و داغدارند و جلوه‌های معناداری از پیوند قلبی و عاطفی مردم با انقلاب اسلامی و خدمتگزاران صدیق و شهدای خدمت به نمایش گذاشته شد.

ضرورت تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم باید برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: در مدت ۳ ساله دولت سیزدهم اتفاقات مبارکی چه در عرصه‌های بین المللی و چه در درون کشور افتاده است و از همان آغاز دولت سیزدهم شاهد کنشگری فعال رئیس جمهور شهید بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه الگوی حکمرانی رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم به ویژه در عرصه بین‌المللی باید ثبت شود، گفت: دولت‌های بعدی با الگوگیری از این شیوه و روش، توفیقات بیش از پیش را در جهت ادامه مسیر انقلاب اسلامی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید این بوده که در صحنه‌های مختلف و حتی در معادلات سیاسی و بین المللی اهل معامله با کسی نبوده.

گرجی ادامه داد: پایداری و استقامت رئیس جمهور شهید در خصوص مبانی بنیادین انقلاب اسلامی از ویژگی‌های دیگر شهید رئیسی بوده و ایشان محور انسجام و اتحاد و همدلی به خصوص با رهبر معظم انقلاب بودند.

ویژگی شهید جمهور باید معیار ما در دولت باشد

وی با بیان اینکه ویژگی‌های رئیس جمهور شهید باید معیار و میزان ما در این دولت باشد افزود: توان ایجاد همگرایی بین گروه‌های مختلف سیاسی و حتی سایر ادیان، استمرار و مداومت در کارها و فعالیت‌ها که باید نسخه هر روزه انجام و اقدام ما باشد، عدم تفاوت میان مواضع کلامی و رفتاری او، شجاعت در عمل، بی‌توجهی به نقدهای غیر منصفانه، مانع نشدن برخی عملیات‌های تبلیغاتی گسترده داخلی و خارجی برعلیه ایشان و دولت از انجام کار و فعالیت، درگیر نشدن با بازی‌های سیاسی کم خاصیت و مردم داری از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه در فرصت باقیمانده تا انتخابات قرار است در جهت تحقق چهار راهبرد مقام معظم رهبری گام برداریم، گفت: یکی از آنها راهبرد مشارکت است و ما علاوه بر اینکه مجری انتخابات هستیم باید ساز و کار و زمینه حضور و مشارکت مردم را نیز فراهم آوریم.

وی با اشاره به مدت زمان کوتاه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فشردگی کار و عمق بخشیدن به کار مقدمه‌ای است برای حضور مردم سر صندوق‌های رای، چرا که این حضور هم برای دوستان و هم برای دشمنان انقلاب پیام خواهد داشت.

گرجی با تذکر جدی مبنی بر احتمال دخالت فرمانداران و بخشداران در فعالیت‌های انتخاباتی بیان کرد: در شأن فرمانداران و بخشداران نیست که به عنوان مجری انتخابات بخواهند در مسائل جزیی دخالت و اظهار نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست مواضع سیاسی و رای خودمان را به عنوان یک شاخص در جایگاه حقوقی جاری و ساری کنیم؛ باید امانتدار آرای مردم به عنوان حق الناس باشیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.