پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت برگزاری انتخابات پرشور در سایه تبیین ارزش‌های اسلامی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات در استان، اظهار کرد: اعیاد بزرگی را پشت سر گذاشتیم و در آستانه شروع ماه حزن و اندوه هستیم و از اهل بیت استمداد می‌طلبیم که این ستاد بتواند فعالیت‌های خود را در کمال صداقت و امانت‌داری دنبال کند.

وی افزود: این ستاد در جهت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مشارکت فعال مردم در انتخابات فعالیت‌های خود را دنبال کند.

استاندار مازندران بیان کرد: در گذشته امکانات ستاد انتخابات استان بسیار ضعیف بوده اما باتوجه به نیازمندی‌ها و آسیب‌شناسی انجام شده، زیرساخت‌های لازم انجام شده است.

حسینی‌پور اضافه کرد: در انتخابات چهار اصل دنبال رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت را با توجه به سیاست‌های بالادستی دنبال کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم با تعامل خوب بین مسؤولان شاهد برگزاری برترین انتخابات در طول انقلاب اسلامی باشیم که در اجرای انتخابات کمترین انتقاد را داشته باشیم از منظر اینکه کار ما در صحت و سلامت باشد و از سوی بیشتر رضایت‌مندی را شاهد باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور در جهت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه برگزاری انتخابات سالم رضایت مردم هم فراهم شود.

امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در ادامه، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت انتخابات، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.