پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت ایجاد تجارت حرفه‌ای محصولات کشاورزی در روستاهای مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سید محمود حسینی‌پور در بیستمین سفر شهرستانی روز گذشته از واحدهای تولیدی گل و گیاه در محمودآباد بازدید کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید به دنبال کارهای اقتصادی مشارکتی در روستاهای مازندران باشیم و امور اقتصادی در روستاها افزایش پیدا کند، اظهار کرد: با سفر به شهرستان محمودآباد از روستای وازیک بازدید کردیم که یک الگوی موفق و مناسب در اجرای طرح تولیدی گل و گیاه در قالب مشارکت اهالی روستا است.

وی افزود: روستاهای مازندران اراضی حاصلخیزی در اختیار دارند و انتظار می‌رود همه روستاهای استان باید به کارگاه تولید و اشتغال تبدیل شوند هرچند در این بین نقش دهیاران برجسته و اثرگذار است.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه در شهرستان محمودآباد گیاهان صادراتی دارای کیفیت مطلوب تولید که ظرفیت بالایی برای استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: تجارت حرفه‌ای محصولات کشاورزی در روستاهای مازندران باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: به زیر ساخت‌های صادرات گل و گیاه مازندران در گذشته کم توجهی شده است ولی امروزه با ورود بخش خصوصی و همکاری بی‌امان دولت صادرات گل و گیاه از مازندران رونق یافته و باید بیشتر از گذشته باشد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.