پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت استقرار صنعت گردشگری در غرب مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی با رویکرد دانش بنیان که در شهرستان چالوس برگزار شد، اظهار کرد:  هم‌اکنون فلسفه وجودی برگزاری این همایش‌ها ایجاد انسجام،  وحدت ، همدلی و هم افزایی در بخش های مختلف به ویژه اقتصادی است چرا که در این همایش‌ها از مسوولان سطوح استانی و محلی گرفته تا نخبگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی حضور دارند و همه باور داریم اگر امید در زندگی نباشد هیچ فعالیتی در جامعه شکل پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش این است کار سرمایه گذاران در شهرستان‌ها دنبال شود و در ادارات سرگردان نشوند، گفت:  استارتاپ‌ها باید فعال شوند و جوانان در استارتاپ‌ها می‌توانند مشغول فعالیت شوند و درآمدهای خوبی هم بدست می‌آورند.

استاندار مازندران افزود: رویکردها باید تغییر پیدا کند و همه نباید به دنبال استخدام در ادارات باشند بلکه باید این نگرش را تغییر دهیم چراکه اگر استعدادها شناسایی شود و در بخش هایی که علاقمندی وجود دارد سرمایه‌گذاری شود حتی می‌توان بیشتر از یک کارمند درآمد حاصل شود. 

حسینی پور اضافه کرد: در هر اداره‌ای مسوول آن اداره باید تحول آفرینی کند تا سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در غرب استان باید صنعت گردشگری حاکم شود، افزود: کشورهای عربی دوستدار این مناطق هستند و ما باید بستر این کار را فراهم کنیم چراکه در کنار گردشگری می‌توان صنایع دستی و… فعال شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: مازندران مهد تولیدات سنتی است و اگر صنایع دستی سازماندهی شود اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و با استمرار و مقاومت کارها را به نتیجه برسانیم و دستگاه‌های دولتی موظف به ایجاد همراهی هستند.

حسینی پور بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان مسوولان در حوزه اقتصادی بیشتر در غرب استان حضور پیدا خواهند کرد و شاهد حضور سرمایه گذاران خواهیم بود.

پایان پیام/ ۸۶۰۳۵/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.