پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل/ تشکیل سازمان عمران سواحل در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی رجبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران اظهار کرد: برنامه‌ریزی در بحث گردشگری نوروزی شامل قرارگاه نوروزی، ورودی شهرها، نمایشگاه دریا، تفرجگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به ماه مبارک رمضان بحث برپایی افطاری ساده را برای نمازگزاران در امامزاده‌ها و مساجد سطح استان خواهیم داشت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه پاک‌سازی معابر بین راهی استان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در بحث تنظیم بازار نوروز و رمضان نیز میوه شامل سیب و پرتقال و اقلامی همانند برنج، شکر، خرما، گوشت، آرد و سایر به میزان کافی تدارک دیده شده است.

رجبی به فعال کردن تیم‌های بازرسی در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: بحث بازدیدها را در سه محور اصلی استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به افتتاح سازمان عمران و سواحل در استان مازندران، تصریح کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای را در ساحل دنبال خواهیم کرد ازجمله اینکه شهر تفریحات دریایی را به‌صورت پایلوت در شهرستان بابلسر و سه شهرستان دیگر افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه حقوق سال قبل ناجیان غریق پرداخت شد، افزود: حقوق امسال‌ ناجیان به‌صورت کامل پرداخت شد که از استاندار و وزیر کشور کمال تشکر داریم.

رجبی در پایان با تاکید بر ضرورت انجام برنامه‌های فرهنگی در سواحل، گفت: افتتاح اسکله تفریحی را نیز خواهیم داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.