پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرغامی در مازندران: ایران پرچمدار دنیای اسلام است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در سومین کنگره بزرگداشت شهدای بسیج کربلای مازندران به مناسبت روزبسیج کارمندان و هفته دولت در سالن سپاه الغدیر مازندران اظهار داشت: شهید باهنر و شهید رجایی دو شخصیت بزرگ و دو شخصیت اعتقادی، خودساخته و باورمند نسبت به دین و دستورات اسلامی بودند که یاد و خاطره شهدای ترور را گرامی می‌داریم و همه ماباید رهروان واقعی شهدا باشیم.

وی افزود: دنیای امروز دنیای فضای مجازی بوده که به عنوان مثال مسائل ضد بشریت که در یمن اتفاق می‌افتد هیچ خبری را نمی‌گویند اما یک خبرنگار خانم که به عنوان جاسوس در ایران در زندان به سر می‌برد را بزرگ می‌کنند و دم از حقوق بشر می‌زنید.

ضرغامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که دست ما خالی بود جوانان ما دلیرمردانه جنگیدند و همه دنیا به صدام کمک  کردند اما موفقیت از آن ما بود و دشمن بداند امروز ایران به بالاترین درجه نظامی دست یافت.

وی ادامه داد: مردان خدا و مجاهدین واقعی بصیرت را می‌طلبد امروز  پایگاه نظامی آمریکا پایگاه سایبری آنان است که رویارویی با آمریکا باید مقابله با فضای مجازی آنان باشد.

وی بیان کرد: در آشوب 9 دی  عده‌ای  به  قداست جامعه توهین کردند و  شعار به نفع سلطه‌طلبان دادند که طبق بررسی‌ها  70 درصد پیام‌های آن روز از مراکز سایبری عربستان که آمریکا آن را طراحی کرده بود.

رئیس اسبق رسانه ملی گفت: در زمان کنونی سانسور جدید به گونه‌ای صورت می‌گیرد که همزمان با بمباران اطلاعاتی چیزهایی که به نفع منافعشان نباشد نشان نمی‌دهند به عنوان مثال دشمن هیچ تصویری از جمعیت 20 میلیون پیاده‌روی اربعین را نشان نمی‌دهند زیرا  می‌دانند پرچمدار دنیای اسلام، کشور ایران  است و این امر موجب تقویت فرهنگ مقاومت می شود اما هیچ اشاره‌ای به این مراسم نمی‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: انقلاب مخملی الگوی دشمنان بود که بعد از انتخابات تلاش کردند با ایجاد فتنه و در هم آمیختن حق و باطل به نظام آسیب برسانند که  با بصیرت مردم توطئه دشمنان خنثی شد.

ضرغامی افزود: باید به حرف مردم گوش داده شود  بدانیم دشمن می‌خواهد از این فضا استفاده کند و اصل نظام و انقلاب و آرمان شهدا را زیر سئوال ببرد و میان مردم و انقلاب فاصله بیندازد که باید حواسمان باشد و با صبر و استقامت این مشکلات را سپری کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.