پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صیانت از جوانان کشور برابر شبیخون فرهنگی غرب اهمیت استراتژیک دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران اظهار کرد: فتنه اخیر علیه انقلاب اسلامی از حیث ابعاد و ساختار پیچیده و غیر قابل باور بود.

وی با اشاره به دخالت ۴۷کشور در فتنه اخیر علیه کشورمان ادامه داد: بزرگ ترین هماهنگی بین‌المللی علیه ساختارهای قانونی یک کشور در دنیا توسط امریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی در فتنه اخیر رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر هوشمندی سیاسی مردم انقلابی ایران اظهار کرد: هوشمندی سیاسی مردم در پرتو هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب مانع از تحقق رویای شوم استکبار در فتنه اخیر علیه نظام اسلامی شد.

سلگی با بیان اینکه مردمی بودن نظام اسلامی مقوم و متضمن امنیت ملی کشور است، گفت: دشمن در غائله اخیر موجودیت و یکپارچگی کشور را هدف گرفته بود.

وی تقویت فرهنگ و استحکام پایه‌های ملی و دینی را موجب دفع توطئه‌های علی‌الدوام معاندان دانست و افزود: سرمایه‌گذاری برای تقویت ایمان دینی، اتحاد اقوام و امیدآفرینی در جامعه موجب استمرار بالندگی و اقتدار ملی است.

معاون استاندار مازندران از جوانان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های معنوی کشور یاد و خاطرنشان کرد: صیانت از این سرمایه‌های ملی در برابر شبیخون فرهنگی غرب اهمیت استراتژیک دارد.

سلگی، هجمه فرهنگی به باورها و اعتقادات مردم را دستور کار دائمی دشمنان دانست و افزود: نباید با فروکش کردن فتنه‌های معاندان از کید و مکر دشمنان غافل شویم و باید همواره بر آمادگی خود برای مقابله با فتنه‌های جدید بیفزائیم.

وی گفت: افزایش دامنه کینه‌توزی استکبار علیه کشورمان ناشی از پیشتازی انقلاب اسلامی به سوی قله‌های پیشرفت و اقتدار است.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: علی رغم توطئه‌ها و سنگ‌اندازی معاندان، حرکت شتابان کشور در مسیر پیشرفت و شکوفایی متوقف نخواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.