پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صندوق‌های اخذ رای به مناطق سیل‌زده آمل ارسال شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از ارسال صندوق‌های اخذ رای به مناطق سیل‌زده بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان خبر داد.

ذات الله زارعی ۸ تیرماه درحاشیه بازدید از شعب اخذ رای در شهر آمل به خبرنگار ایسنا گفت: صندوق‌های اخذ رای با هماهنگی‌های ایجاد شده ستاد انتخابات شهرستان آمل به دهستان‌های نمارستان که در روزهای گذشته درگیرسیل بودند، ارسال شد.

وی افزود: با استقرار صندوق های اخذ رای در مناطق سیل‌زده بخش لاریجان شهرستان آمل، خوشبختانه مردم این مناطق نیز با تعهد پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و جلوه های ویژه ای را از اتحاد و همدلی به نمایش گذاشتند.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: درحال حاضر ۳۶۹ شعبه اخذ رای در شهرستان آمل برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تعیین شده و مشغول گرفتن آرا شهروندان هستند.

زارعی اضافه کرد: در شهرستان ۴۲۰ هزار نفری آمل بیش از ۲۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که در مقایسه با دوره گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون با جلساتی که میان عوامل برگزاری انتخابات درسطح شهرستان برگزار شده، روند برگزاری انتخابات این دوره به خوبی در جریان است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.