دو تیم مازندرانی شهروند سرخرود و نساجی قائمشهر به مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور صعود کردند.
دو تیم مازندرانی شهروند سرخرود و نساجی قائمشهر به مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور صعود کردند.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.