پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صدور ٧۶٠ پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری در مازندران

0

ایسنا/مازندران مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از صدور ۷۶۰ پروانه بهره برداری با حجم کل سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در ۹ ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

سیف الله فرزانه صبح امروز  در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با صدور ٧۶٠ پروانه بهره‌برداری هتل، هتل آپارتمان، متل، واحد پذیرایی، مجتمع گردشگری، مرکز سرگرمی تفریحی، خانه مسافر، بوم گردی و دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی در ۹ ماه نخست سال ۹۸ برای هزار و  ٢٣٠ نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به پیگیری مکان یابی برای احداث ١٣۴ اسکله تفریحی و توریستی در طول نوار ساحلی با موافقت سازمان بنادر کشور تصریح کرد: در ۹ ماه نخست سال جاری شناورهای تفریحی در قالب ۵۶ ایستگاه تفریحات دریایی ساماندهی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به ساماندهی ۱۰۹ آب‌بندان در راستای گردشگری آبی در این مدت اظهار کرد: ۱۶۰ روستا با عنوان مسیر و مقصد گردشگری تعیین و کلیات آن در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسیده است.

فرزانه خاطرنشان کرد: در ۹ ماه نخست سال جاری، ۱۴ جشنواره با رویکرد گردشگری و ۲۹ دوره و کارگاه آموزشی در سطح استان برگزار شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.