پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم مازندران + جزئیات حکم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفتم شهریورماه کلیپی در فضای مجازی از یک جوان دست به دست شد که وی در این کلیپ که در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته بود به مردم مازندران توهین کرده بود.

بعد از انتشار این کلیپ واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی شاهد بودیم که بلافاصله دستگاه قضایی و انتظامی این اطمینان را به مردم دادند که با فرد هتاک برخورد قانونی و به موقع صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران در این زمینه طی گفت‌وگویی با اعلام خبر دستگیری فرد هتاک به مردم شمال این اطمینان خاطر را به مردم داد که دستگاه قضایی با فرد هتاک برخورد قاطع خواهد داشت.( بیشتر اینجا بخوانید)

در این زمینه دهم شهریورماه نیز رئیس پلیس فتای مازندران نیز  از انتقال فرد هتاک در فضای‌مجازی به مازندران خبر داد.

سامع خورشاد رئیس پلیس‌فتای مازندران با بیان اینکه این فرد که توسط فرمانده انتظامی استان و دادستان تحت پیگرد قانونی بود پس از دستگیری در تهران برای ادامه روند پرونده‌اش به مازندران انتقال داده شد، گفت: در دادسرا به پرونده این فرد رسیدگی خواهد شد. (بیشتر اینجا بخوانید)

امروز نیز حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم مازندران، گفت: در پی انتشار کلیپی در اواسط هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم مازندران با رصد نیرو‌های اطلاعاتی، عامل هتاکی بازداشت و پس از پیگیری‌های متعدد دستگیر و متهم جهت رسیدگی به جرم ارتکابی تحویل مراجع قضایی استان شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده در حوزه قضایی مرزن‌آباد، متهم بابت تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا مجموعا به تحمل ۳ سال حبس و ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری و مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال نیز محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: با توجه به اظهار ندامت متهم، نیمی از مجازات حبس وی، به‌صورت مراقبتی با الزام به انجام کارگری جهت احداث مسکن ایتام و نیازمندان اجرا خواهد شد.

اکبری تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با هرگونه ناهنجاری و اهانت که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شود جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد و در این مسیر هیچ گونه مماشاتی ندارد.

 /۸۶۰۳۴/ج/خ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.