پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صدور بیش از یک میلیون رای در شعب دادگستری مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه برگزاری جلسه دیدار مردمی دادگستری استان، اظهار کرد: در سال گذشته درخواست ۷ هزار و ۷۵۵ نفر از مراجعان به دادگستری مازندران در جلسات ملاقات مردمی مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی افزود: طی سال گذشته بیش از ۵ هزار درخواست مردمی در رابطه با امور زندانیان، اقتصاد مقاومتی و مواردی از این قبیل از سوی اشخاص حقیق و حقوقی به دادگستری استان واصل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت الاسلام اکبری میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های وارده به شعب دادگستری استان (زمان ثبت اولیه پرونده در شعبه تا زمان مختومه شدن آن) را ۷۵ روز عنوان کرد و افزود: طی سال گذشته با همت و اهتمام کارکنان قضایی و اداری دادگستری‌های استان، بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار رای در شعب دادگستری مازندران صادر شد.

رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های موجود برای پیگیری درخواست‌های مردم استفاده شود، تصریح کرد: در این راستا باید تلاش کارکنان دادگستری استان برای رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌ها، برای مردم ملموس باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی است و موانع ایجادکننده اطاله دادرسی در محاکم باید برطرف شود.

حجت الاسلام اکبری در پایان اضافه کرد: خدمت به مردم و اجرای دقیق برنامه‌های سند تحول و تعالی قوه قضاییه باید مد نظر ویژه همه همکاران قرار بگیرد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.