پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صحت انتخابات در لنگر تائید شد!

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، پس از کمتر از چند روز در ابطال انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی روستای لنگر از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور، امروز دوشنبه 26 تیرماه 1396 همان مرکز طی نامه ای خطاب به فرماندار ساری تائید انتخابات در این روستا را تائید کرد.

دلیل اصلی ابطال انتخابات در روستای لنگر از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور رعایت نشده شرط توطن در انتخابات این روستا بوده که این هیئت با عدول کردن از تصمیم خود مبنی بر ابطال انتخابات در این روستا رای تائید آن را صادر کرد.

در پی انتشار خبر ابطال انتخابات در روستای لنگر واکنش های منفی و مثبتی از سوی به ویژه اهالی روستای لنگر در بخش چهاردانگه ایجاد شده بود که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور امروز با ارسال نامه رسمی به حسین زادگان فرماندار ساری این قائله را پایان داده و تائید رسمی انتخابات این روستا را اعلام کرد.

در متن نامه این هیئت به فرماندار ساری آماده است:

احتراما پیرو نامه 1890 /د.ه حسب صورتجلسه مورخ 1396/4/20 هیئت مرکزی نظارت، با عنایت بر بررسی جامع صورت گرفته، شرط توطن در روستای لنگر بخش چهاردانگه رعایت شده است. لذا هیئت مرکزی نظارت از تصمیم مبنی بر ابطال انتخابات روستای مزکور عدول نموده و صحت انتخابات در این روستا تائید می گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.