پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صحبت‌های جنجالی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان که با شکست برابر این تیم همراه شد، به برخی حواشی ایجاد شده در هفته‌های پایانی لیگ و مسئله فساد در فوتبال پرداخت.

ساکت الهامی در جمع خبرنگاران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: نمی‌توانم در مورد خیلی چیزها الان حرف بزنم. ان‌شالله می‌رویم کمیته انضباطی و صحبت می‌کنیم.

وی افزود: خیلی حرف‌ها را فرق می‌کند که چه کسی می‌گوید، اما خیلی‌ها راحت خیلی حرف‌ها را می‌زنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه «دوست دارم کمیته انضباطی صدایم کند و نسبت به برخی موضوعات فوتبالی با آنها گفت‌وگو کنم»، ادامه داد: گفتن بعضی کلمات عواقب دارد، باید اعتراف کنم که نتوانستم حقم را بگیرم و زورم نرسید که شرافت کاری‌ام را بگیرم.

الهامی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانم سرم را بالا ببرم به خاطر چیزهایی که می‌دانم اتفاق افتاده و می‌افتد ولی نمی‌توانیم حرف بزنیم.

وی افزود: الان هم می‌گویم که هیچ ایرادی ندارد می‌توانند محرومم کنند و خانه بنشینم ولی وجدان کاری من راضی است.

– آقای ممبینی بابت ماندن دو تیم شما تبریک می‌گویم!

سرمربی تیم نساجی مازندران با کنایه و تبریک به هدایت ممبینی ادامه داد: نهایت همه این صحبت‌هایی که بیان کردم، محرومیت است و می‌خواهم بروم خانه بنشینم، من به درد این فوتبال نمی‌خورم.

الهامی گفت: آقای هدایت ممبینی به شما تبریک می‌گویم که دو تا ازتیم های شما ماند و ۵ هفته داوری را از کمیته داوران گرفتید.

وی با یادآوری این موضوع که «آقای ممبینی همانطور که در فصل ۸۹-۹۰ داورلیگ برتر بودید و بازی راه آهن برابر مس کرمان را سوت زدید که من سرمربی کرمانی‌ها بود و این تیم خیلی راحت ماند»، ادامه داد: اگر شما دنبال فساد می‌گردید آقای حسن‌زاده من را ببر کمیته انضباطی و بگذار مردم بدانند!

– آنهایی که نقاب زدند و دم از قانون می‌زنند، بیایند

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه این گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه «ما که رفتیم چرا که نمی‌توانیم دراین فوتبال بمانیم»، تصریح کرد: البته آنهایی که نقاب زده‌اند و دم از قانون می‌زنند بیایند، نه آن که طی یک اتفاقی یک سکه گرفته و الان شلوغش کرده‌اند.

الهامی گفت: آقایان منصف باشند و اعلام کنند که دقیقه ۱و ۲ چه اتفاقی افتاد و گزارش کنند، اینکه اقتصاد دنیا به این خوبی روان نمی‌شود که جریمه ۲ میلیاردی تومانی به 50 میلیون تومان کاهش داده می‌شود.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه احترام به باشگاه فولاد خوزستان قائل هستم و جایگاه این تیم خیلی ارزشمند است، گفت: بر خلاف قول بسیاری از افراد و هواداران که در ورزشگاه بودند و گفتند داور امروز نساجی و فولاد ضعیف بود، خیلی هم خوب بود!

الهامی ادامه داد: به من می‌گویند که آقای الهامی خودت را نگهدار! من هم یک انسان هستم و با خوردن روزی 10 تا قرص سرپا هستم و شرفم را از سر راه نیاورده‌ام.

وی افزود: ای کاش بعد از صحبت‌هایی که می‌کنم پشیمان نشوم و برایم بازتاب بدی نداشته باشد.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین گفت: واقعا امروز به گونه‌ای شرایط بازی رقم خورد که نشد از حق دفاع کنم، نتوانستم و زورم نرسید، یعنی زور مجموعه‌ام نرسید!

الهامی یادآور شد: صحبت‌هایی می‌کنم که امیدوارم بازتاب بدی نداشته باشد. کسی که می‌گوید امنیت ملی و حفاظت اطلاعات ببیند، بیاید امروز را ببیند.

وی اظهار کرد: هواداران فولاد که امروز از کجاها آمده بودند و من هم حس و حال آنها را می‌دانستم که چقدر این بازی برای‌شان مهم است و اگر شرایط عادلانه رقم می‌خورد اصلا ناراحت نمی‌شدم و مرد و مردانه قبول می‌کردم ولی امروز نشد.

وی یادآورشد: قبول دارم که اگر فولاد در فوتبال ما نباشد حیف است ولی به چه قیمتی؟! فولاد شایستگی این را داشت که بدون خیلی کارها بماند. فولاد بازیکنان بسیار خوب، جایگاه خوب و هم شخصیت بسیار خوبی دارد و هم مدیر بسیار خوبی دارد.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیمی که سقوط کرد هر چه زودتر برگردد. پیکان جزو تیم‌هایی هست که جوانان را پرورش می‌دهد. زورمان نرسید، زورمان نرسید و دیگر بیشتر از این نمی‌توانم حرف بزنم. خیلی دوست دارم کمیته انضباطی من را بخواهد و حداقل در آنجا صحبت‌هایم را بگویم. مثل بقیه بنشینم و بگویم که چه اتفاقاتی افتاد. تا این حد شرمنده‌ام.

الهامی گفت: گله‌ای از بقیه ندارم و لطف خدا بود که این تیم امسال با این شرایط ماند و نتایج خیلی خوبی با کمک شماها، هواداران و مجموعه باشگاه و در راس آن مدیریت باشگاه آقای حدادیان و آقای بایندریان و آقای سیف‌الله پور گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، تیم نساجی مازندران در هفته سی‌ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه خانگی خود شهیدوطنی قائمشهر به تیم فولادخوزستان باخت.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.