پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صالح: مهاجمان فجر در زدن ضربه آخر مشکل دارند

0

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار داشت: ایکاش بازی  مقابل خونه به خونه بابل پخش زنده داشت و همه می‌دیدند که حداقل پنج موقعیت 100 درصد را روی بی دقتی بازیکنان از دست دادیم که باید این مشکل را رفع کنیم.

وی افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون نسبت به بازی‌های گذشته بسیار خوب کار کردیم. از بازیکنانم راضی هستم ولی باید فکری به حال موقعیت‌هایی که از دست می‌دهیم بکنیم.

صالح در رابطه با داوری این دیدار نیز افزود: واقعا تاسف می‌خورم که داور از پنالتی واضح ما در دقایق پایانی چشمپوشی کرد و با این وضعیت داوری در بازی‌های آخر مشکل‌ساز خواهد شد. ای کاش داوران با تجربه ما جرات بیشتری داشته باشند و داوان متوسط با جرات جای داوران با تجربه ولی ضعیف را بگیرند که حق تیمی ضایع نشود.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در رابطه با شعارهای تماشاگران، گفت: هیچ اراده ای برای رعایت جو ورزشگاه و ثبات فرهنگی نیست چون 90 دقیقه به تیم شهید فجر سپاسی فحاشی شد و فقط می توانم بگویم برای چنین جوی متاسف هستیم.

وی افزود: نمی‌دانم مشکلات تیم خونه به خونه چه ربطی به تیم ما دارد و آیا اینکه شورای شهر به این تیم رسیدگی نمی‌کند چه ربطی به تیم ما دارد که باید 90 دقیقه فحش بشنویم. این تیم شهید است حداقل به کسانی که برای این مرز و بوم خون دادند احترام قائل باشیم. حق تیم مزین به نام شهید چنین دشنام و فحاشی نبود.

صالح گفت: در کار گلزنی مشکلاتی داریم که باید آن را رفع کنیم و امیدوارم که در بازی‌های آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.‌

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.