پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صادرات نفت ایران به صفر نخواهد رسید

0

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: لغو معافیت خرید نفت ایران، حربه جدید آمریکا برای شکستن استقلال کشور است.

ولی الله نانواکناری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد عدم تمدید معافیت خریداران نفت ایران اظهار کرد: آمریکا به عنوان مستکبر جهانی همواره با هر روش و حربه‌ای سعی در حفظ سلطه‌گری‌های خود دارد.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان یک کشور مستقل همواره در برابر حربه‌های این مستکبر جهانی استقامت کرده است، تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون تحریم‌های مختلفی به ایران تحمیل شده اما ملت ما با موفقیت از پس این تحریم‌ها برآمده و به بالندگی‌های علمی فراوانی دست یافته اند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها نباید در مسیر خودکفایی ما اثرگذار باشد، گفت: با اتحاد و همدلی و نگاه به درون یعنی استفاده از توان داخلی می‌توانیم از این تحریم نیز عبور کنیم.

نانواکناری با اشاره به شعار آمریکا که قرار بوده صادرات نفت ایران را به صفر برساند، خاطرنشان کرد: نه تنها صادرات نفت ما به صفر نخواهد رسید بلکه در تمام زمینه‌های اقتصادی که صادرات هم بخشی از آن است مطمئنا با وحدت رویه به رشد و پویایی لازم خواهیم رسید.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ اظهار کرد: این شعارها هم بخشی از حربه‌های آمریکا برای شکستن اتحاد ملت ایران بود تا به راحتی سلطه گری‌های خود را ادامه دهد اما موفق نشد و حال تحریم‌های نفتی را به راه انداخت.

وی افزود: همدلی و وحدت رویه ملت، دولت و گوش به فرمان رهبری بودن می‌تواند این نقشه را نیز نقش برآب کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.