پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صاحبان 1188 واحد مسکونی خسارت دیده سیلاب در مازندران تسهیلات دریافت کردند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی نبییان صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری اظهار داشت: مازندران در  فصل سرد سال  شاهد بارش باران و کاهش دما بوده که با توجه به بارش باران در 13 و 14 مهرماه در رامسر313 میلی‌متر گزارش شد و با اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه مشکلات سیلاب کمتر شد.

وی افزود: میزان خسارت به زیرساخت و پل‌ها و ریزش پل را در شهرستان نوشهر در سیلاب اخیر داشتیم که خوشبختانه همه ادارات کنارمجموعه مدیریت بحران استان بودند.   

نبییان بیان کرد: اگر لایروبی نبود با بارش باران مشکلات بیشتر می‌شد که با مجوراز وزیر صنعت جهت لاریروبی‌ها، زندگی در تنکابن  ساری وجاری است که تلاش می‌کنیم با مساعدت و کمک بیشتر مشکلات را کاهش دهیم.

وی افزود: بنیاد مسکن به هزار و 188 واحد مسکونی کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیلاب پرداخت و به دنبال تشکیل پرونده جهت ارائه تسهیلات به مردم هستیم.

معاون استاندار مازندران گفت: بعد ازستاد مدیریت بحران، ستاد بازسازی در استان تشکیل شد تا سرعت بخشی به امورات مردم و مرمت زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

نبیان افزود: هفت هزار کیلومتر رودخانه در استان قراردارد که 500کیلومتر درون شهرها بوده که برای کاهش خسارت  شهرداران به لایروبی نهرها اقدام کنند.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.