پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شکست خانگی نساجی برابر آبی پوشان / سه امتیاز استقلال، سوغات مجیدی از سرزمین پدری !

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|در جریان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی سه بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

گل‌های این بازی را وریا غفوری در دقایق ۴+۴۵ و ۵۰ و متین کریم‌زاده در دقیقه ۸۳ برای استقلال به ثمر رساندند و تک گل نساجی را کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ به ثبت رساند.

با این نتیجه استقلال با ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت‌های لیگ باقی ماند و نساجی نیز با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول ماندنی شد.
حاشیه:
نیمه اول این مسابقه با گل دقیقه ۱۷ کریم اسلامی به سود نساجی به جریان افتاد و میزبان به دنبال پیروزی در نیمه اول بود که پنالتی در لحظات پایانی به سود سفیدپوشان موجب شد تا وریا غفوری از روی ضربه پنالتی حساب کار را یک بر یک کند و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
تیم داوری

داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و علیرضا ایلدروم؛ داور چهارم: حامد رنجبرصولتی
ناظر داوری: هدایت ممبینی.
اخطار
کارت زرد
ایوب کلانتری(۲۴) و مهدی جانملکی(۳۹) از نساجی مازندران
شرح گل
نساجی یک – استقلال صفر / کریم اسلامی، دقیقه ۱۷: روی ارسال از کناره‌ها کریم انصاری میان مدافعان استقلال و آرایش َفته آنها موفق شد در یکقدمی رشید مظاهری روی توپ اثر بگذارد و دروازه تیم میهمان را باز کند.

نساجی یک – استقلال یک / وریا غفوری، دقیقه ۴+۴۵: وریا غفوری از روی ضربه پنالتی که روی متین کریم زاده اعلام شده بود برخلاف جهش جلالی راد توپش را به تور دروازه حریف چسباند تا حساب کار را به تساوی برساند.

نساجی ۱ – استقلال ۲ (دقیقه ۵۱: وریا غفوری): متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی حرکت پا به توپ سریعی انجام داد که پاس او را وریا غفوری با شوت سرضرب وارد دروازه کرد.

نساجی ۱ – استقلال ۳ (دقیقه ۸۲: متین کریم‌زاده): توپ سرگردان در میانه زمین را متین کریم‌زاده از آن خود کرد و با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه که با دفع ناقص جلالی‌راد همراه بود، تبدیل به گل کرد.
ترکیب نساجی
سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی
ترکیب استقلال
 رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی
نیمه دوم:
در نیمه دوم این دیدار استقلالی‌ها موفق شدند روی یک فرار زیبا به گل دوم خودشان برسند.گل دوم استقلالی ها هم توسط وریا غفوری به ثمر رسیده شد.

در دقیقه ۵۷ این بازی پاس زیبای بیگی به پشت محوطه جریمه و شوت کلانتری با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت اما در ادامه شوت راه دور نادری دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

نساجی که نیمه دوم خوبی نداشت در یک صحنه  پاس تماشایی قهاری را کریم اسلامی با عبور سریع از محمد نادری تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و به شاهین ثاقبی رساند، اما پاس این بازیکن را مدافعان استقلال دور کردند.

اما استقلال متحول شده در نیمه دوم در دقیقه ۹۰ توسط ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک توپ را از جلالی‌راد عبور داد که مدافع نساجی توپ را از روی خط بیرون کشید.

در دقیقه ۱+۹۰: توپ ارسالی از کرنر و ضربه سر اسماعیلی روی تور دروازه نساجی فرود آمد و در دقیقه ۲+۹۰: رضا دهقانی قصد داشت استقلال را با شوت از ضربه ایستگاهی غافلگیر کند که شوت او از زاویه بسته پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه را مظاهری به خوبی برگشت داد.

این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا نساجی از این دیدار خانگی دست خالی خارج شود.

 /۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.