پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شکارچی جنجالی فضای مجازی دستگیر شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شکارچی در بابلسر که عکسی از خود در فضای مجازی درحالی‌که دو قطعه پرنده شکار شده را در دست داشت،منتشر کرد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

در پیگیری این ماجرا و پس از انتشار عکس در فضای مجازی مبنی بر شکار غیرمجاز دو قطعه کاکایی،  بلافاصله اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با پیگیری حقوقی، از روی شماره پلاک انتظامی موتورسیکلت، نسبت به شناسایی متخلفان اقدام کرد.

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست مازندران در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بار و بارها اعلام کردیم محیط‌بانان شبانه‌روزی درحال پایش و گشت‌زنی در طبیعت هستند.

وی افزود: هر فردی که دست به تخلف زد چه در شکارگاه، چه در مسیر حمل شکار و چه در محلی که لاشه‌های شکار را مخفی می‌کنند، برخورد و تحویل قانون می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست مازندران با تاکید بر اینکه شکارچیان دست از شکار بکشند، خاطر نشان کرد: بهتر است شکارچیان به‌جای اسلحه، دوربین دست بگیرند و زمینه این را فراهم کنند تا همه بتوانند از تصاویر حیات وحش لذت ببرند.

آهنگری یاداور شد: باتوجه به اینکه این فرد، تخلف را در فضای مجازی به نمایش گذاشته، مجازات سخت‌تری در انتظارش خواهد بود.

همچنین با هماهنگی با دادستان شهرستان بابلسر و اخذ دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی، متخلف شکار دو قطعه کاکایی، دستگیر شد.

سلاح شکاری و موتور‌سیکلت وی نیز توقیف شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.