پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مردم را به راهپیمایی حمایت از نظام دعوت کرد

0

در این اطلاعیه ای که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنای مازندران قرار گرفت، آمده است:  امت خداجو و قدرشناس مازندران و تمام مسئولان مذهبی و اجرایی، خانواده ایثارگران، علما، بسیجیان، دانشجویان و دانشگاهیان، فرهنگیان، اصناف و دیگر اقشار مردمی دعوت می شوند با حضور در نمازهای جمعه سراسر استان پس از اقامه نماز سیاسی – عبادی جمعه این هفته (۲۷ دی ماه) در این راهپیمایی سراسری شرکت بکنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران آورده است: ملت ایران و همچنین مردم مازندران با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس سیلی موشکی کوبنده و در هم شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و پشتیبانی از مولفه های قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه ورز اسلامی را اعلام خواهند کرد.

همچنین در ادامه این اطلاعیه عنوان شد : مردم مازندران با حضور در این راهپیمایی، مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی و حمایت قاطع از سپاه مقتدر را اعلام خواهند کرد و در عین حال با خانواده های داغدار سانحه هوایی اخیر، اعلام همدردی می نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در پایان اطلاعیه خود اعلام کرد: انتظار می رود که مردم همیشه در صحنه استان باردیگر، حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری را به نمایش بگذارند و حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی و حافظان امنیت نظام اعلام کنند.

بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، برنامه حضور مردم فردا جمعه در مصلی های سراسر استان برگزارمی شود  و در ساری نیز به صورت راهپیمایی از میدان شهدا به سمت میدان ساعت ساری ، مرکز استان برگزار می شود .

در دیگر شهرستان های مازندران نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.