پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شورای نگهبان متولی رقابت نیست بلکه بین خود و خدای خود انتخاب کردند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران ظهر امروز در یادواره ۱۵۰ شهید روحانی شرق استان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن غدیر سپاه ساری، برگزار شد، اظهار کرد: امروز ولی امر مسلمین همه ما را به جهادی مقدس فرا می‌خواند جهادی برتری که به دلیل نوع مجاهدت، سختی بیشتری نسبت به مجاهدت در میدان رزم نظامی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: این صحنه انتخابات بخشی از میدان نبرد انقلاب اسلامی با دشمنان و جبهه استکبار است، مهم این است که بدانیم در این مقطع چه باید بکنیم، امروز هیچ میدانی را نمی‌توان پیدا کرد که در آن نبرد بین اسلام و کفر در جریان نباشد. 

جوانی با اشاره به این جمله آمریکایی‌ها که ” همه گزینه‌ها روی میز است”، افزود: معنایش این است که از هر آنچه که در تصور و خیال است استفاده می‌کنیم تا این حرکت انقلاب اسلامی را متوقف می‌کنیم تا به تاریخ بسپاریم، علتش هم این است که امام راحل ما در راه انقلاب قیام، انقلاب پیروز شد، جمهوری اسلامی با آرمان تمدن اسلامی روی کار آمد و دشمنان به وحشت افتادند و شروع به توطئه کردند که تا به امروز همه آن‌ا شکسته شد‌.

معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: جنگ تحمیلی با فرماندهی صدام بر ما تحمیل شد، خرمشهر اشغال شد نظام سلطه چنان صدام را تجهیز کردند که بازپس‌گیری خرمشهر جز پای میز مذاکره و ارائه امتیاز ممکن نبود اما در پرتو مجاهدت‌ها خرمشهر آزاد شد، این مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر هم است.

این مسؤول تاکید کرد: دفاع مقدس الگویی تمام عیار برای همه مجاهدت‌ها در همه میادینی است که مجاهدان در آن قدم برمی‌دارند که مکان ثابتی ندارد، امروز صحنه نبرد مرتبط با انتخابات پیش رو است مهم این است که بدانیم وظیفه این مقطع و لحظه ما چیست و آن را بهنگام انجام بدهیم.

وی با اشاره به اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در پی دستگیری تکاوران آمریکایی، گفت: دنیا از این حرکت پاسداران ما در دل دریا شگفت زده شد که از نظر مقام رهبری کاری بهنگام و به‌موقع بود، جهاد ما اگر با رعایت الزامات باشد موفق خواهد بود، بارها شنیدیم که خرمشهر را خدا آزاد کرد، مقام معظم رهبری عامل اصلی آزادسازی خرمشهر را باور و اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی دانست.

سردار جوانی ادامه داد: امروز دشمنان ما به دل‌ها نفوذ کردند، به جغرافیای ایمانی که در آن نفوذ کردند و به باورهایی که مدیریت می‌کنند، دل خوش کردند، خرمشهرهایی که تصرف کردند که جغرافیای زمینی نیست، امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده و شبکه‌های ماهواره‌ای در بستر مجازی با به‌کارگیری عوامل و عناصر عملیات نرم انجام داد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز دشمن منتظر است ۲۸ خرداد ماه فرا برسد تا ثمره کار خودش را ببیند آن روز ما باید حق جهاد را عطا کنیم، جهاد تعطیل‌بردار نیست، دشمن همواره وجود دارد توطئه و شیطنت می‌کند.

این مسؤول با اشاره به خصوصیاتی که موجب شد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم شهادتش بزرگ باشد و هم روز شهادتش تبدیل به یوم‌الله شود، گفت: عامل موفقیت‌ها در پرتو ایمان، معنویت، توکل و اخلاص بود که او را به فتوحات بسیاری رساند، اگر می‌خواهیم در نزد خداوند سرافراز  باشد باید همچون حاج قاسم سربازی ولایت را کنیم، نگاه او این بود که تنها راه دفاع از اسلام امروز دفاع از ولی فقیه است آن هم در زمانه‌ای که عده‌ای به نام دفاع از اسلام با ولی فقیه مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در پی آن بود که سخنان و بیانات مقام معظم رهبری را تبدیل به برنامه و بعد عملی کند، تصریح کرد: امروز در بحث انتخابات باید با دشمن مقابله کنیم، به هر آنچه که می‌شنویم فکر کنیم تا تحلیلی درست از صحنه و میدان داشته باشیم، به فرموده رهبری مردم باید بدانند سرویس‌های بیگانه از مدت‌ها پیش تلاش دارد تا انتخابات آخر خرداد ماه بی‌رونق باشد، کاهش مشارکت در انتخابات هدف دشمن است، امیدواریم مردم ما دست رد به دشمن بزنند، امروز ما در لباسی هستیم که از این لباس انتظار مجاهدت می‌رود.

جوانی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات برای ما موجبات افتخارات را فراهم نکرده و نتیجه انتخابات گره‌گشایی نکند،‌ ما باید با ترسیم انتخابات مطلوب و با شناخت عوامل شکل‌گیری آن با دشمن مقابله کنیم، انتخابات دستاوردی از دستاوردهای انقلاب و یک فرصتی بی‌بدلیل در نقش‌آفرینی مردم در اداره کشور است، دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف است، از این جهت با به‌کارگیری عناصر فرصت‌طلب کشور را مبتلا به دردهای مزمن کرده است که تا درمان نشود شکاف‌ها از بین نرفته و تمدن اسلامی تحقق نمی‌یابد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تاکید کرد: البته مردم از برخی مسائل گلایه دارند و رنج می‌برند، الان زمانی است که باید کاری کنیم تا نتیجه انتخابات گره‌گشایی باشد، همه تلاش دشمن این است که انتخابات گره‌سازی کند، به فرموده رهبری راه علاج همه دردهای مزمن کشور حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به‌عنوان رئیس جمهور است.

این مسؤول گفت: کلید رفع مشکلات در دستان مردم است که دشمن نمی‌خواهد مردم از این کلید استفاده درست نکنند، مردم باید با استدلال بدانند که راه حل مشکل نیامدن پای صندوق‌های رای نیست، هشتگ‌های رای نمی‌دهم توسط دولت‌مردان سابق صحنه پیچیده‌ای را به تصویر کشیده است در این رابطه باید تلاش کنیم و لحظه‌های جهاد را از دست ندهیم میدان جهاد ما میدان انتخابات ۲۸ خرداد ماه است.  

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم دل‌ها و افکار در مسیر انقلاب و ولایت باشد که نیاز به مجاهدتی طولانی و دقیق دارد، برای اینکه جهاد با انگیزه بیشتر صورت بگیرد با عنوان جهاد مشارکت امیدآفرینی آگاهانه باشد بهتر است، بخشی از مردم به‌خاطر سوءمدیریت‌ها می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنند باید بیان کنیم که انتخابات می‌تواند نقطه تغییر و تحول باشد.

جوانی یادآور شد: هر کسی در محیط زندگی خود تلاش کنیم عملیات نقطه‌ای انجام دهیم تا افرادی را که از جریان انتخابات رضایت ندارند، شناسایی و نارضایتی را به رضایت تبدیل کنیم، انتخابات ما سالم‌ترین و آزادانه‌ترین انتخابات است، اعضای شورای نگهبان متولی رقابت نیستند ۶ فقیه عالم هستند که بین خود و خدای خودشان طبق قانون بدون نگاه به گرایش تایید یا رد صلاحیت می‌کنند، کسی به‌غیر از این افراد نمی‌تواند در رابطه با اینکه درست انتخاب کردند یا خیر قضاوت کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در پایان، گفت: انتخاباتی می‌تواند گره‌گشا باشد که منتخب مردم اهل ایجاد تحول باشد و بتواند یک دولت تحول‌گرا را به‌وجود بیاورد، پرچم‌دار تحول در این سال‌ها مقام معظم رهبری بوده هر جا کسانی که در مسؤولیت قرار گرفتند در جریان انقلاب حرکت کردند تحول رقم خورد، اما اگر در حوزه اقتصاد اتفاقی نیفتاده گفتمان مدیران در امتداد گفتمان ولایت نبوده است، گفتمانی می‌تواند تحول‌آفرین باشد که فساد ستیز و ولایت‌محور باشد و حرکت انقلابی در درونش موج بزند، امیدواریم در این مسیر با ایجاد فهم در درون جامعه شاهد حماسه‌ای در گام دوم انقلاب باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/خ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.