پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شوراها وعده‌های انتخاباتی را محقق کنند

0

به گزارش خبرنگار مهر محمد آزاد عصر دوشنبه در سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا در دیدار با شورائیان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رونق تولید و اشتغال کوشا باشیم گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی در قالب شوراهایی که توسط جهاد سازندگی تشکیل شده بود خدمات رسانی می‌کردند و از سوی وزارت کشور در انتخابات رسمی شوراهای شهر و روستا فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: دوره اول شوراهای اسلامی دوره تمرین و ممارست بود و شاهد پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم که به دوران رشد و بالندگی خود رسیده است و در دوره پنجم شوراه می‌توانند کوله باری از تجربه از دوره‌های قبل را در راستای توسعه و آبادانی بکار گیرند.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه نهاد شورا می‌تواند نقش بسیار مؤثر و مفیدی در توسعه پیشرفت عمران و آبادی داشته‌باشد خاطر نشان کرد: از فرصت خدمتگزاری در نهاد شورا به خوبی استفاده شود و شوراها در کنار دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک باروری پرتوان عمل کنند.

محمد آزاد گفت: عملکرد مناسب شورا رویدادها و خروجی مطلوبی خواهد داشت که سبب رضایت نظام و دولت خواهد شد و اگر از این فرصت و این جایگاه استفاده مناسب نشود فرصت سوزی کرده و خدمت شکل دیگری تحت عنوان خیانت را به خود می‌گیرد.

وی افزود: مردم چهار سال سرنوشت خود را در حوزه‌های مختلف در اختیار ما قرار دادند و پای صندوق‌های رأی حاضر شده و برگه رأی را در صندوق رأی می‌اندازند.

وی تصریح کرد: نباید قلمداد ما این باشد برگه رأی این مردم حکایت از آن دارد که آنها سرنوشت خود را به منتخبان خود سپرده‌اند تا برای آنها تصمیم بگیرند بلکه شما از میان افراد زیادی منتخب می‌شوید و مردم به برنامه‌ها و شعارهای شما رأی می‌دهند.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و شعارهای شوراها باید شکل اجرایی به خود بگیرد گفت: قدر این فرصت را بدانید چون زمان به سرعت می‌گذرد و تمام می‌شود که آنگاه با قضاوت‌های پیدا و پنهان مردم در محافل مختلف مواجه می‌شوید.

محمد آزاد با بیان اینکه افتخار می‌کنم از جنس شورا هستم و ۱۴ سال در شورای اسلامی خدمت کردم گفت: به خوبی میدانم شوراها از چه ظرفیت بالایی برخوردار هستند و باید کار و نامی ماندگار برای شهر و روستا انجام دهند.

وی افزود: سال آخر فعالیت کارکرد شما نمی‌تواند شرایط سال‌های گذشته را داشته باشد چون در محافل مختلف نقد می‌کنند و باید با هم افزایی و در کنار هم قرار گرفتن شرایط بهتری در حوزه خدمت رسانی داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.