پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهید رئیسی الگوی دولت اسلامی و حکمرانی دولت را عینیت بخشید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، استاندار مازندران با مقایسه سیره عملی و رفتاری شهید شیرودی و شهید آیت‌آلله رئیسی، آنان را در تداوم یکدیگر معرفی و خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی طی ۳۳ ماه الگوی دولت اسلامی و حکمرانی دولت را عینیت بخشید.

یوسف نوری که برای یک سفر ۲ روزه به غرب مازندران سفر کرده است، عصر پنجشنبه ۱۰ خرداد و در چهل‌وسومین سالگرد شهادت سرلشگر خلبان شهید علی اکبر قربان‌شیرودی با بیان خصایص و معرفی این شخصیت انقلابی گفت: شهید شیرودی در ۲۵ سالگی و طی چندسال در فاصله سال‌های ۵۷ تا ۶۰ درخشید و بدل به الگوی جوانان انقلابی شد.

نوری با اشاره به تماثیل و عباراتی که شیرودی را توصیف کرده از این خلبان شهید دفاع مقدس یاد کرد و با بیان اینکه شیرودی غیرممکن را ممکن کرد، یادآور شد: خاطرمان هست که هرگاه در کردستان عرصه بر رزمندگان اسلام تنگ می‌شد و خبر می‌آمد که شیرودی در راه است، همه خوشحال شده و قوت قلب می‌گرفتند.

وی ضمن اشاره به خضوع و فروتنی شهید خلبان شیرودی گفت: وقتی شیرودی بخاطر رشادتها و پیروزی‌هایش ترفیع گرفت، طی نامه‌ای مکتوب درجه سروانی را بازگرداند و تاکید کرد که چون برای اسلام قدم برداشته و انجام وظیفه کرده است، ترفیع نیاز نیست.

استاندار مازندارن، افرادی نظیر شهید شیرودی را که در ۲۵ سالگی و جوانی به انسانی کامل تبدیل شده و الگو می‌شوند را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: جوانان عرصه تجربه و تولیدند و این الگوها ناممکن‌ها را ممکن کردند.

نوری در بخش دیگری از مراسم ضمن اشاره به سالگرد حضرت امام خمینی(ره) و چهاردهین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شهدای خدمت یاد کرد و ضمن عرض تسلیت سیدالشهدا خدمت رئیس جمهور فقید حضرت آیت ‌آلله رئیسی و یاران و همراهانشان، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی به فرموده رهبری شعارهای انقلاب را زنده کرد.

وی با بیان اینکه سیره شهید آیت‌الله رئیسی همان ادامه گفتار شهید شیرودی و همان تبعیت از رهبری بود که گفت من برای اسلام و در راه حق قدم برداشتم، تاکید کرد: این شهید به فاصله ۳۳ ماه الگوی دولت اسلامی و حکمرانی دولت را نشان داد و تا ظهور حضرت حجت(عج) این الگو برای همه مثال‌زدنی است و رهرو خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، یوسف نوری استاندار مازندران در طی سفر به غرب مازندران و شهرستان تنکابن، ابتدا از پروژه رینگ شهری شهر نشتارود بازدید کرد و در جریان مشکلات طرح از سوی مسئولان و مردم قرار گرفت، سپس بازدیدی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و همچنین طرح آبرسانی منطقه دوهزار تنکابن داشت.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.