پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهیدان خان‌طومان در تاریخ ماندگار شدند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حاج غفار باقری در یادواره شهدای خان‌طومان در حسینیه عاشقان کربلای ساری طی سخنانی اظهار کرد: شهدای خان‌طومان این مردان بزرگ در شب نبرد سخت خان‌طومان کاری کردند که در تاریخ ماندگار شدند.

وی گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که امام خمینی (ره) برای ما به ارمغان آوردند و با این انقلاب ما را بر ملت‌های منطقه برتری دادند و باید قدر این نعمت را بدانیم و در دفاع از انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثارگری کنیم.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه کسانی که نعمت انقلاب را چشیدند امروز بر گردن شما تکلیف بزرگی است، تصریح کرد: آن تکلیف بزرگ بر گردن شما دفاع از انقلاب و بازپس‌گیری ارض مقدس است که دشمن بر آن مسلط شده است و مردمان آن زمان از امام خود سرپیچی کردند و دستورات نبی خدا را عمل نکردند.

این مسؤول در ادامه اضافه کرد: اگر تحت فرمان رهبری نباشیم و فعل جهاد را ترک کنیم و در مقابل دشمن مقاومت نکنیم و کار این شهیدان را نکنیم، باید منتظر باشیم از مقام ایمان سقوط کنیم.

وی تاکید کرد: اگر فرمان ولی خود را با جان و دل اجرا نکنیم، باید منتظر باشیم که سرپرستی ولایت امام از ما برداشته خواهد شد و اگر سرپرستی امام از ما برداشته شود آسایش و امنیت را از دست خواهیم داد و سرگردان خواهیم شد.

باقری گفت: عدم اجرای فرمان امام حق، تن ندادن به جهاد در راه خدا و تن ندادن به نصایح مومنین و اصرار به عدم مواجه با دشمن اینگونه حوادث را برای ما به دنبال خواهد داشت.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای خان‌طومان کاری کردند که در تاریخ نام آنها به عنوان قهرمان باقی خواهند ماند و کار آنها به عنوان درس ارزشمند بوده است، یادآور شد: یکی از ویژگی‌های امیر سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی که مقام معظم رهبری به عنوان مکتب و مدرسه معرفی کردند این بود که هیچ‌گاه سقوط و فروپاشی جبهه مقاومت برای او سقوط نبود بلکه اول راه پیروزی بود.

باقری بیان کرد: امروز روز تمرین است و آنهایی که پای در رکاب این امام ( مقام معظم رهبری) ایستاده‌اند و هیچ تردیدی در حقانیت ندارند فردا هم در پای امام‌شان (امام زمان (عج) می‌ایستند و تردید و شک نخواهند کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.