پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهدای نیروی دریایی حافظان مرزهای آبی کشور هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح امروز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز تأسیس نیروی دریایی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و هر فردی در هر جایگاه و مکان مسؤولیتی می‌تواند بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه بسیجیان دلسوخته نظام هستند و در هر مسؤولیت تلاش می‌کنند تا به بهترین نحو برای این کشور و نظام خدمتت کنند، افزود: پیکر خفته شهدای ارزشمند در قعر آب‌های نیلگون خلیج فارس از هفتم آذر سال ۵۹ تا کنون و در آینده از این مرزهای آبی حفاظت می‌کنند.

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به شهدای ارتش راهبردی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران درود فرستاد و بیان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای دفاع مقدس حماسه بزرگی آفریدند که باعث غرور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل و مردم شریف کشور شدند.

وی افزود: در زمانی که نظام جمهوری اسلامی هنوز یک نهاد نوپا بود و استکبار شرق و غرب دست به دست هم داده بودند تا بر علیه نظام اقدام کنند؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی دریایی رژیم بعث را در هم تنید و درصد زیادی از شناورها را مغروق و مابقی را محصور کردند.

امیر شفقت در ادامه گفت: به فرموده فرمانده کل قوا در طول دوران دفاع مقدس که اقتصاد بر پایه صادرات نفت بود، صادرات نفت قطع نشد.

وی به تحریم دوران جنگ تحملی برای ورود و خروج حتی وسایل اساسی اشاره و عنوان کرد: واردات کالاهای اساسی کارخانجات حتی یک روز قطع نشده بود.

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تصریح کرد: همه این افتخارات به همت بزرگ ملت شریف ایران، رزمندگان دفاع مقدس در همه نیروها رقم خورده است.

وی ضمن درود به روح بزرگ شهدا و آروزی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا گفت: ان‌شالله با بر تن کردن این لباس مقدس جا پای شهدای ارزشمند بگذاریم.

 شفقت افزود: در بستر این امنیت، امیدواریم برای این ملت شریف، توسعه‌های مختلف پزشکی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر موارد رقم بخورد. 

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.