پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تحولات کشور است

0

ایسنا/مازندران رییس انجمن اسلامی معلمان مازندران گفت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تحولات کشور بوده و شخصیت این سردار بزرگ اسلام نماد آزادی‌خواهی و استکبار ستیزی در عرصه جهانی است.

مهدی احمدی فولادی در افتتاح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا و رونمایی از یادمان نام‌گذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی مازندران که در چپکرود جویبار برگزار شد ضمن تشکراز زحمات شبانه‌روزی جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: باید نسبت به اهتمام بیشتر جهت نیل به افق پیشرفتی که برای کشور ترسیم شده است، تلاش کنیم.

وی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تحولات کشور دانست و تصریح کرد: در تشییع جنازه آن شهید بزرگوار دیدیم که مردم سر از پا نشناختند چراکه ایشان وابسته به یک جناح خاص نبود.

رییس انجمن اسلامی معلمان مازندران از اقدام شایسته جهاد دانشگاهی مازندران که مجتمع تحقیقاتی تولیدی خود را به نام سردار دل‌ها نام‌گذاری کرده قدردانی کرد و افزود: شهادت این سردار بزرگ اسلام را باید هم تبریک و هم تسلیت بگوییم چراکه بزرگی را از دست داده‌ایم و جای تسلیت دارد و تبریک به این دلیل که او “عند ربهم یرزقون” است و چه لذتی بالاتر از این که انسان پس از حیات دنیوی نزد پروردگارش روزی داده شود.

فولادی در پایان با اشاره به اینکه سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی مزین به نام شهید سلیمانی شده است، خاطرنشان کرد: این کار باید برای همه مدیران در سطح استان الگو شود.

  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.