پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شناسایی ۱۱۰ هزار مودی جدید مالیاتی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه درآمدهای مالیاتی جایگزین درآمد نفتی شده است، اظهار کرد: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شود.

وی با اعلام اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور از محل دریافت مالیات اجرا می‌شود اما در این زمینه اطلاع‌رسانی شفافی صورت نمی‌گیرد، افزود: در این زمینه نیاز به همراهی همه جانبه اصحاب رسانه داریم.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اعلام اینکه در دو سال اخیر هزار مودی جدید در مازندران شناسایی شدند، ادامه داد: در سنوات گذشته شاید داده و اطلاعات نداشتیم و مبانی تشخیص روشن نبوده اما در حال حاضر میزان اطلاعات ما از افراد دارای درآمد افزایش پیدا کرده است.

وی میزان درآمد پیش‌بینی شده مالیاتی در استان مازندران را ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:  سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات دریافت کردیم که  ۹۴۲ میلیارد تومان مربوط به عوارض و ارزش افزوده بوده است.

اسلامی میزان مالیات دریافتی در چهار ماهه سال جدید را ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال گذشته حدود ۵۷ درصد رشد داشته است.

وی میزان مالیات ابراز شده اشخاص حقوقی را ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: مشاغل در مازندران ۱۲ درصد رقم مالیاتی استان را پرداخت کردند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران اعلام کرد: ۶۱ درصد از مالیات‌ها در استان مازندران به صورت مستقیم پرداخت کردند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.