پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شناسایی و بستری ۱۸۸ بیمار کرونایی در مازندران

با شناسایی و بستری ۱۸۸ بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، شمار بستری شدگان بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به هزار و ۷۲ نفر رسید.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: با شناسایی و بستری ۱۸۸ بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، شمار بستری شدگان بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به هزار و ۷۲ نفر رسید.

در این مدت ۲۱۴ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود در منزل، ترخیص شدند و در حال حاضر ۲۱۱ بیمار بدحال هم با وضعیت حادّ، در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دو دانشگاه، به کمک دستگاه‌های تنفسی ادامه زندگی می‌دهند.

مرگ ۷ بیمار بر اثر کرونا در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری ۱۶۰ بیمار جدید کرونایی، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نیز ترخیص ۱۷۶ نفر با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

دکتر سیدعباس موسوی گفت: هم اکنون ۸۵۵ بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری بوده و از این تعداد ۱۷۷ نفر با وضعیت حادّ تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: 7 نفر در شبانه روز گذشته در حوزه این دانشگاه جان باختند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست برای پیشگیری و دچار نشدن به کروناویروس، از تجمعات و دورهمی ها دوری کنند و به هیچ عنوان در محل های پر رفت و آمد حضور نیابند و نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

بستری ۲۸ بیمار جدید در بابل
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش و بستری ۲۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در این مدت ۳۸ نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود در منزل ترخیص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی به بستری بودن ۲۱۷ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۳۴ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت‌های تخصصی قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.