پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شناخت امام از مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود/ تاکید بر حفظ جنگل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام سیداحمد جباری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه و عوامل توفیق امام راحل در راهبری و هدایت مردم و همراهی مردم با امام در پیروزی انقلاب اسلامی،شناخت دقیق و ایمان حضرت امام(ره) نسبت به مردم مومن و متدین و شجاع و باوفای ایران اسلامی بود.

وی گفت: اعتقاد امام(ره) بر اینکه قدرت یداللهی در بطن و متن همین ملت بزرگوار و نجیب وجود دارد لذا در وصیت نامه الهی خود راجع به ملت قهرمان و بزرگوار ایران فرمودند: «من با جرات مدعی هستم ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و ملت کوفه و عراق در عصر امیرالمومنین (ع) و حسین‌بن علی(ع) است.

جباری درباره حفظ جنگل و مرتع عنوان کرد: نابودی فضای سبز جنگلی و مراتع از مصیبت‌های بزرگ در منطقه و استان مازندران است، زیرا نگاه مردم کشورمان به استان مازندران و شمال به همین زیبایی‌های سرسبز و چشم نواز آن است در حالیکه جزء سرمایه‌ها و ثروت بی‌بدیل هم به حساب می‌آید و بستر حیات و زیست و زندگی مناسب را فراهم می‌کند.

وی در پایان گفت: برخی از سوداگران و قاچاق‌چیان بی‌محابا و بی‌رحمانه اقدام به قطع درختان و فروش آن می‌کنند که در سطح شهرستان باید تصمیم جدی و قاطع نسبت به آن گرفته شود و از تلاش مجدانه نیروی انتظامی به دلیل دستگیری رئیس قاچاق چوب در جنگل روستای برنج ده تشکر ویژه دارم.

فلسفه قیام امام مبارزه با آمریکا بود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته محمودآباد گفت: بحث انقلاب اسلامی و آمریکا یک چیز جدیدی نیست اصلاً هدف مبارزه امام با آمریکا از ابتدای انقلاب معلوم بود فلسفه قیام امام عزیز مبارزه با آمریکا بود.

ولی الله فرزانه اظهار کرد: افرادی که در سن من و شما هستند تجربه کافی دارند و شاید نیاز به این گفتمان نباشد وقتی که شما جنایت آمریکای جنایتکار را تجربه دارید دیگر گفتن امسال من چه فایده ای دارد.

وی افزود: قطعاً باید طوری سخن بگوییم که این جهاد تبیین برای نوجوانان ما و برای دانش‌آموزان عزیز و دانشجویان باشد برای اینکه آنها هم مطلع باشند باید فلسفه قیام امام را تشریح کنیم که اصلاً چرا امام این انقلاب را برپا و رهبری کردند و فلسفه این انقلاب و قیام چی بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخیراً هم یک کاره مدبرانه‌ای مثل همه کارهای رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و دستور دادند که بسیاری از این افراد که بر اساس احساسات وارد میدان شدند و در مقابل نظام و انقلاب قرار گرفتند همه اینها را آزاد کنند که باز هم بیگانگان به صورت وارونه دارند این قضیه را تفسیر می‌کنند، ما که با خباثت آمریکا آشنا هستیم.

فرزانه در پایان گفت: یکسری کمبودها و کاستی‌هایی در جامعه وجود دارد که یک قسمت از آن مدیریت مدیریتی است که ماها می‌توانیم بهتر عمل کرده و با توده مردم به صورت صادقانه عمل کنیم و این‌ها جزء ضعف‌هایی هست که ما می‌پذیریم دستاوردهای انقلاب اسلامی آنقدر مشهود است که بسیار فراوان است؛ مثل سلولهای بنیادی، زیست فناوری، شرکت های دانش بنیان که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست که همه این‌ها به برکت نظام اسلامی به وجود آمده است.

 /۸۶۰۳۸/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.