پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شمار نامزدهای تائید صلاحیت شده شورا شهرهای شهرستان نور به 84 نفر رسید

0


علی شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: ۱۲۳ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در پنج شهر این شهرستان ثبت‌نام کردند که یک نفر فوت شد و بررسی صلاحیت ۱۲۲ نفر در هیأت اجرایی و نظارت شهرستان انجام که صلاحیت ۷۸ نفر تائید و صلاحیت بقیه داوطلبان در شهرستان احراز نشد.

وی گفت: افرادی که صلاحیت آنان در هیأت‌های اجرایی و نظارت محرز نشده بود، فرصت اعتراض داشتند و از مهلت و حق قانونی خود استفاده کردند که در نهایت با اعلام رسمی هیات نظارت استان و تائید 6 نفر دیگر از داوطلبان، این تعداد به 84 نفر رسید.

فرماندار شهرستان نور افزود: کسانی که صلاحیت‌شان در هیأت نظارت استان تائید نشد، به استناد ماده ۶۳ قانون انتخابات فرصت دارند ظرف مدت چهار روز، مراتب اعتراض و شکایت خود را از طریق فرمانداری به هیأت نظارت مرکزی تحویل دهند.

این مسؤول با درخواست از داوطلبان برای رعایت قانون، گفت: نامزدهای تائید صلاحیت شده از تبلیغات زودهنگام و تجمعات با توجه به شرایط ک‌ونایی خودداری کنند، زیرا همه موارد توسط دست اندرکاران برگزاری انتخابات رصد و با تخلفات احتمالی برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان تائید صلاحیت شده از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۶ خرداد ماه سال جاری به مدت هفت روز حق تبلیغات دارند.

شهرهای نور، رویان، ایزد شهر، چمستان و بلده، شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور در غرب مازندران هستند.  

 /۸۶۰۲۳/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.