پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شعار سال جدی گرفته شود/ موانع موجود در هر حوزه شناسایی شود

0

به گزارش خبرگزار ی فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار نوروزی با رئیس و همکاران سازمان جهاد کشاورزی مازندران ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و بهار قرآن به همه مدیران استانی گفت: از همه زحمات و تلاش های یکساله  تقدیر می‌کنم و  امیدوارم مدیریت جهادی را در سال جاری با جدیت بیشتری از سوی مسؤولان استانی شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه اگر برای حل مشکلات فکر و تدبیر کنیم، فواید و فرصت‌هایی را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: کمبود بارش‌ها سبب سخت شدن فعالیت کشاورزی می‌شود اما باید با همین مقدار منابع آب، مدیریت مصرف داشته باشیم و به دنبال اصلاح آنچه که داریم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در کنار نزولات مادی باید از نزولات معنوی هم استفاده کنیم، افزود: اگر در سنوات گذشته زیرساخت ها را آماده می کردیم اکنون محصولات کشاورزی که سایر کشورها مشتاق آن هستند در صادرات آن دچار مشکل نمی شدیم.

محمدی اضافه کرد: گذشتگان کوتاهی کردند که زیرساخت های صادرات را برای محصولات کشاورزی فراهم نکردند و با مدیریت جهادی می توان به همه برنامه ها دست پیدا کرد و شاهد صادرات محصولات کشاورزی مازندران باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر مدیران موانع را شناسایی و مانع‌زدایی می کردند امروز شاهد رشد تولید بودیم، ادامه داد: باید موانع موجود در هر حوزه ای مشخص شود و امسال بطور جدی به دنبال رفع موانع برویم. 

وی خاطرنشان کرد: شعار سال جدی گرفته شود تا بتوان رشد تولید را شاهد داشته باشیم و خوشبختانه در مازندران به رشد مثبت اقتصادی دست پیدا کردیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

محمدی بیان کرد: باید مجموعه کارکنان را با خودتان همراه کنید و مدیریت خوبی داشته باشید تا رضایت مردم و ارباب رجوع جلب شود.

حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: کارگروه توسعه سرمایه گذاری و صادرات به عنوان اولویت در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برای تحقق شعار سال است تا تولیدات ما اقتصادی شود.

وی ادامه داد: ضریب امنیت آبی استان ۳۰ درصد است و امسال  ۷۰۰ میلیون مترمکعب کسری آب داریم که شرایط سختی است و نیاز داریم با معرفی الگوی جدید کشاورزی، بهره‌وری مصرف آب را در کشاورزی استان افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران۵۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران دچار تنش شدند و شرایط اقلیم و آب و هوایی سبب شد مشکلاتی در تولید بوجود آید و امیدواریم با مدیریت منابع آبی بتوانیم تولیدات استان را اقتصادی کنیم.

 /۸۶۰۳۵/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.