پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت در انتخابات ضامن رشد و تغییرات سازنده در کشور

0

سرهنگ مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر گفت: اگر به دنبال اصلاحات و تغییرات سازنده و رشد و بالندگی در کشور هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

او افزود: به لطف الهی و با حضور و مشارکت مردمی و تلاش مسئولان و دست اندرکاران، انتخابات پیش رو به اتفاقی شیرین و ماندگار تبدیل می‌شود.

بازوند با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام توان و هزینه بسیار تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید کنند و از حضور آن‌ها در انتخابات جلوگیری کنند، گفت: دشمن به دنبال بی اثر نشان دادن انتخابات و جلوگیری از حضور مردم از انتخابات است. واقعا اگر انتخابات بی اثر است، چرا رسانه‌های معاند و دشمنان از حضور مردم در انتخابات می‌ترسند و بر علیه انتخابات تبلیغات می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه افزود: در طول ۴۴ سال گذشته همواره رسانه‌های دشمن به موضوع راهپیمایی روز ۲۲ بهمن توجه ویژه داشتند، ولی امسال چندان به این موضوع توجه نکردند که دلیل اصلی آن تمرکز بر روی انتخابات پیش رو است تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای باز دارند.

او گفت: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران به دنبال رشد مردم خود نیست و این در واقع ایده انقلاب اسلامی است. کشور ما حاضر است هزینه بدهد و حتی تاوان اشتباهات آن را بدهد تا مردم به رشد برسند.

بازوند افزود: تمام مردم با حضور در انتخابات صاحب اثر و اثرگذار در سرنوشت خود هستند.

او در پایان از مردم خواست، انتخابات را به جریانی محلی و قدمی قبیله‌ای تبدیل نکنند، زیرا اثرات مجلس شورای اسلامی ملی و بین‌المللی است.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.