پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکتهای تعاونی دامپروری چهاردانگه به عنوان کارگزار توزیع نهاده های دامی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از انتخاب و معرفی شرکت های تعاونی دامپروری مناطق کوهستانی این شهرستان به عنوان کارگزار توزیع نهاده های دامی خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد از نقش موثر شرکت های تعاونی دامپروری در تولید شیر و گوشت این شهرستان خبر داد.

 

وی تصریح کرد: شرکت های تعاونی دامپروری شهرستان ساری به عنوان حلقه واسط در جهت حمایت از واحدهای تولیدی بخش دامپروری نقش بسیار موثری را ایفا می نمایند.

 

قاسم نژاد گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت این شهرستان به طول بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر نیاز به کارگزاران بیشتری در توزیع نهاده ها به ویژه در مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه می باشد.

 

 

وی گفت: بسیاری از دامداران در مناطق پشتکوه چهاردانگه مستقر هستند که به جهت طولانی بودن مسافت راه، دسترسی آن ها به کمک های دولتی در تأمین نهاده ها با مشکل مواجه بوده و به همین منظور با اتخاذ راهکارهایی به درخواست بخشداری منطقه برای کم کردن هزینه های تولید، شرکت های تعاونی منطقه در جهت حمایت از تولیدات بخش دامپروری به عنوان کارگزار توزیع نهاده ها انتخاب و معرفی خواهند شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: این شرکت ها در مناطق محروم به ویژه در فصل سرما در تخصیص نهاده ها نقش قابل توجهی دارند.

 

وی شرکت های تعاونی دامپروری را به عنوان بازوهای توانمند جهاد کشاورزی یاد کرده که می توانند با عملکرد مثبت علاوه بر توزیع نهاده ها در زمینه های مختلف تولیدی مانند تولید سیلو، تلقیح مصنوعی دام و جمع آوری شیر مازاد فعالیت نموده و می توانند اعتماد دامدار و واحدهای تولیدی را کسب نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.