پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شروع طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

0

ایسنا/مازندران مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در محورهای درون و برون شهری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران  تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

یحیی صالح طبری صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در محورهای درون و برون شهری خبر داد و اظهار کرد: در این طرح ۹۱ پایگاه فعال شامل ۵۴ پایگاه جاده‌ای، ۳۶ پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی با آمادگی کامل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند.
وی تصریح کرد: در محورهای برف‌گیر استان نیز آمبولانس‌های کمکدار جدید و مجهز و دارای امکانات موبایل icu و ccu و پشتیبان با همه تجهیزات  مورد نیاز پیش‌بینی شده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این طرح  ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

صالح طبری افزود: پیش‌بینی در خصوص فراخوان نیروهای خارج از نوبت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما صورت گرفته است.
وی یادآور شد: مرکز هدایت عملیات بحران  EOC، مرکز پایش مراقبت‌های بالینی MCMC نیز در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه آماده هماهنگی‌های برون و درون سازمانی برای پذیرش و انتقال بیماران بین مراکز درمانی استان و استان‌های همجوار به مراکز تخصصی و فوق تخصصی هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.