پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شروع بارندگی در مازندران از پایان هفته جاری

0

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از شروع بارندگی در مازندران از پایان هفته جاری در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان در روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند،
صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما بوده و  در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی همراه است.

وی تصریح کرد: در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و  در ارتفاعات گاهی با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز پنج‏شنبه ۲۲ اسفند ماه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: در روز جمعه ۲۳ اسفند ماه نیز وضعیت جوی استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با کاهش دما، وزش باد و احتمال بارش پراکنده و  از شب با کاهش ابر خواهد بود.

وی گفت: در روز شنبه  ۲۴ اسفند ماه آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در روز یک‏شنبه ۲۵ اسفند ماه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما  و از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.