پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شب نشینی در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا/مناطق عملیاتی تحول آفرین است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ویژه برنامه شب‌نشینی در بهشت با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار میرشکار از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و زائران مازندرانی سرزمین نور در اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی در جمع زائران مازندرانی در این اردوگاه اظهار کرد: خوشا به حال شما که از طرف شهدا دعوت شدید که در ایامی که بهار طبیعت و بهار قرآن با هم مقارن شده است، در این مکان حضور پیدا کنید، قدر این لحظات را بدانید.

وی با بیان اینکه امروز شادی واقعی و آرامش روحی را در زائران دیدم، افزود: کمتر جایی این شادی را در چهره افراد می‌توان دید، قطعا روح معنوی که در یادمان‌ها حاکم است چنین شادی واقعی را بر دل‌های زائران حاکم می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: اگر کسی با معرفت و شناخت در این راه  قدم بردارد قطعا این مناطق تحول‌آفرین است، مسیری که در آن عشق، دین و آخرت است، در این مسیر بدون اینکه بخواهید یا نخواهید تربیت فرزندان‌تان در حال اتفاق بوده و بسیار ارزشمند است.

در ادامه این مراسم، سردار میرشکار با بیان اینکه شهدا، ثروت، شهرت و قدرت را زیر پا گذاشتند و شهید شدند، اظهار کرد: خروجی سفر راهیان نور باید این باشد که الگوی‌مان را شهدا قرار دهیم و سبک زندگی مان، سبک زندگی شهدایی باشد.

وی با بیان اینکه دو خطری که ما را تهدید می‌کند، فراموشی و تحریف است، افزود: دشمن ما استکبار جهانی است و دلیل دشمنی هم ایجاد سد برای گفتمان سازی ظهور حضرت حجت (عج) است.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز آتش فضای مجازی بر روی فرزندان ماست، افزود: آتش فضای مجازی از آتش جنگ هم بیشتر است، آتشی که می‌خواهد ما را از قرآن، ائمه و شهدا دور کند.

وی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم شهدا را بشناسیم مگر اینکه وصیت نامه شهدا را بخوانیم، بیان کرد: باید نهضت وصیت خوانی شهدا را راه‌اندازی کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.