پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شبیه‌سازی عملیات والفجر ۸ نشان دهنده واقعیت دفاع مقدس است

0

فرمانده سپاه نوشهر گفت: هدف از انجام این شبیه‌سازی، نشان دادن واقعیت‌های ۸ سال دفاع مقدس که همان ایستادگی، مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و ولایت‌پذیری به نسل جوان و به ویژه به مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسین جناسمی در حاشیه بازسازی عملیات غرورآفرین والفجر ۸ که در ساحل دریای خزر واقع در منطقه سیترا برگزار شد، بابیان اینکه برای نخستین بار در شهرستان نوشهر، بازسازی این عملیات انجام می‌شود، اظهار کرد:  عملیات غرورآفرین والفجر ۸ یادآورعملیات غرورآفرین ۲۰ بهمن ۱۳۶۸ توسط لشکر ۲۵ کربلا است که با همت همه مسئولان اعم از امام جمعه، بسیجیان، نیروهای سپاه، گردان امام حسین (ع) و گردان امام علی (ع) و گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان نوشهر انجام شد.

وی تصریح کرد:  برای این عملیات حدود یک ماه جهت پشتیبانی و تهیه امکانات مهندسی تلاش شبانه‌روزی شد که  از سردار بابایی فرماندهی سپاه استان مازندران، سردار برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و علی امانی شهردار نوشهر  که در بخش زیرساخت و مهندسی و ادوات و مساعدت‌هایی داشتند قدردانی می شود.

فرمانده سپاه نوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به امکاناتی که در ساحل سیترا بود، امیدواریم این عملیات توانسته باشد، گوشه‌ای از عملیات غرورآفرین والفجر ۸ را تداعی کند.

سرهنگ جناسمی افزود: سعی شد تا همان صحنه‌های عملیات والفجر ۸ سال ۶۸ که همان فتح فاو بود، شبیه‌سازی شود.

وی گفت: راه مقاومت، راه برون رفت از این مشکلات اقتصادی، ایستادگی و مقاومت است و مسئولان باید درس‌های هشت سال دفاع مقدس را به خاطر بسپارند که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای عزیزمان مانند آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در برابر تمامی دنیای کفر و یزیدی مقاومت و ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه نوشهر یادآورشد: ما نیز اگر امروز می‌خواهیم مانند آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش آقا اباالفضل العباس (ع) پیروز شویم باید در برابر شیطان بزرگ و دولت‌های غربی ایستادگی و مقاومت کنیم.

سرهنگ جناسمی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۶۵ عنوان برنامه از جمله افتتاحیه چهار واحد مسکن محرومان، اهدای پنج فقره جهیزیه، ۵۵۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت انجام می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.