پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شایعات تکذیب شد/ دیدار نساجی ـ پرسپولیس، قطعا در قائمشهر و با حضور هواداران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در رابطه با تغییر مکان دیدار حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میان نساجی مازندران و پرسپولیس تهران اظهار کرد: قطعا نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: لطفا به حواشی کذب پیرامون این دیدار توجه نداشته باشید و خبرهای موثق را از درگاه‌های رسمی جویا شوید تا آخرین دیدار نساجی مازندران بدون هیچ مشکلی و با بهترین کیفیت برگزار شود.

درزی‌خلردی درباره بدون تماشاگر شدن این دیدار نیز بیان کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و قطعا روز پنجشنبه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان علاقمندان به فوتبال خواهد بود، اما ظرفیت ورزشگاه در جلسات پیش رو با حضور تمامی مسئولین برگزاری این دیدار مشخص و نهایی خواهد شد.

وی افزود: روز پنجشنبه یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال ایران در مازندران برگزار خواهد شد و این قول را خواهم داد که نساجی مازندران نماینده فوتبال استان در لیگ برتر با شرافت و همانند تمامی دیدارهای گذشته خود به میدان خواهد رفت و روح پاک فوتبال را در این دیدار به نمایش خواهد گذاشت.

 رئیس هیأت ‌فوتبال مازندران در پایان گفت: همه مسؤولان مازندران  تمام تلاش خود را خواهند کرد تا روز پنجشنبه استان مازندران بعد از پایان این دیدار سربلند باشد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.